ژیمناستیک در سرزمین عجایب/افشارزاده بله را نگفت!

حرف و حدیث ها حول و حوش انتخابات فدراسیون ژیمناستیک و ابهام درباره حضور افشارزاده در این فدراسیون تمامی ندارد.

ژیمناستیک در سرزمین عجایب/افشارزاده بله را نگفت!به گزارش خبرنگار حوزه پایه وآبیگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام کاندیدای فدراسیون ژیمناستیک، فدراسیون نشینان از اعلام رسمی اسامی کاندیداها سرباز زدند. این موضوع نارضایتی بسیاری از اعضای خانواده ژیمناستیک را در پی داشت. موضوع از جایی پیچیده تر شد که گمانه زنی هایی درباره وجود نام بهرام افشارزاده مدیرعامل باشگاه استقلال در لیست ثبت نامی ها به میان آمد.

افشارزاده نیز در مصاحبه های مختلف ثبت نامش را در فدراسیون ژیمناستیک انکار می کرد. این روند ادامه داشت تا این که در روز برگزاری مجمع فدراسیون ژیمناستیک سجادی به صراحت حضور افشارزاده در انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را تایید کرد. با این وجود افشارزاده هم چنان موضوع کاندیداتوری خود را رد می کند. این تناقص گویی ها باعث ناراحتی خانواده ژیمناستیک شده است. برخی معتقدند وزارت ورزش قصد دارد افشارزاده را به ژیمناستیک تحمیل کند.

 فرامرز سنگینی دبیر فدراسیون در واکنش به اعلام نشدن اسامی کاندیداها گفت: طبق روال همیشه اسامی نامزدهای ریاست فدراسیون به صورت محرمانه به وزارت ورزش و جوانان برای تایید صلاحیت ارسال شد. در صورت تایید صلاحیت افراد ثبت نامی، نام آن ها اعلام خواهد شد.

اما چیزی که سنگینی از آن به عنوان روال همیشگی یاد می کند درباره فدراسیون های دیگر صدق نمی کند. انتخابات فداسیون فوتبال که چند هفته پیش برگزار شد نزدیک ترین مثال برای این موضوع است. پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدهای ریاست فدراسیون فوتبال اسامی تمامی شرکت کنندگان به صراحت اعلام شد. اما چه شده است که فدراسیون ژیمناستیک از اعلام اسامی شانه خالی می کند؟ سنگینی درباره این سکوت گفت: ما طبق خواست وزارت ورزش و جوانان اسامی را اعلام نکردیم. همه چیز بستگی به اعلام وزارت دارد.

نکته قابل توجه این است که کاندیداها برای ثبت نام در انتخابات باید به صورت حضوری در فدراسیون حاضر شوند. به گفته سنگینی بر اساس آن چه که در سایت فدراسیون درج شده است تاریخ ثبت نام نامزدها از 1 تا 10 اردیبهشت از ساعت 9 صبح تا 15 بوده است. حال باید دید  افشارزاده در چه ساعت و چه زمانی وارد فدراسیون شده و ثبت نام کرده است؟ سنگینی در این خصوص اظهار داشت: من از ساعت 7 صبح پشت میز کارم حاضر هستم. شاید افشارزاده در زمانی در فدراسیون حضور پیدا کرده است که خارج از ساعات کاری بوده و کارمندان در محل فدراسیون حضور نداشتند  و او را ندیده اند.

طبق گفته سنگینی ساعت مقرر برای ثبت نام از ساعت 9 صبح تا 15 بوده است. پس افشارزاده در ساعات غیر از ساعات تعیین شده وارد فدراسیون شده است. اگر این چنین است چرا ثبت نام از وی در ساعتی غیر از ساعت اعلام شده صورت گرفته است.

امید است وزارت ورزش و شخص افشارزاده با شفاف سازی درباره انتخابات فدراسیون مربوطه روح خسته خانواده ژیمناستیک را پیش از این خدشه دار نکنند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار