چشم ژیمناستیک به در ماند

با پایان یافتن دوره 4 ساله ریاست درویش زاده در فدراسیون ژیمناستیک، هنوز هیچ خبری از وزارت ورزش مبنی بر تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات این فدراسیون منتشر نشده است.

چشم ژیمناستیک به در ماندبه گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان امروز آخرین روز ریاست جعفر درویش زاده در فدراسیون ژیمناستیک بود. او در طول سکان داری ژیمناستیک فراز و نشیب های زیادی را پشت سر گذاشت. با سر رسیدن موعد ریاست و نام نویسی نامزدها حاشیه های زیادی دامن گیر ژیمناستیک شد که گل سرسبد آن تایید و تکذیب های وجود نام افشارزاده در لیست نامزدهای ریاست بود. نصرالله سجادی اصرار داشت به اهالی ژیمناستیک بقبولاند که افشارزاده در انتخابات نام نویسی کرده اما افشارزاده یک تنه تمامی ادعاهای مطرح شده از سوی سجادی را رد کرد. 

از سویی فرامرز سنگینی دبیر فدراسیون ژیمناستیک که مسئول ثبت نام از کاندیداها بود از اعلام هرگونه اظهار نظری درباره افرادی که از 11 تا 21 اردیبهشت در فدراسیون رفت و آمد کردند سرباز می زند و ادعا می کند وزارت ورزش و جوانان از او خواسته است در این باره سکوت کند. مصاحبه های گاه و بی گاه نامزدهایی که به گفته خودشان در انتخابات شرکت کرده اند و ادعاهایی که از سوی آنان مطرح می شود، در برخی مواقع زحمات فدراسیون نشینان را در سال های اخیر زیر سوال می برد.

حال و هوای این روزهای فدراسیون ژیمناستیک سراسر بلاتکلیفی با طعم نگرانی است. 30 و چند روز است خانواده ژیمناستیک چشم انتظار هستند تا وزارت خانه اسامی تایید صلاحیت شده ها را اعلام کند اما انگار کسی در وزارت نگران وضعیت معلق این روزهای ژیمناستیک نیست. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار