درویش زاده: از ژیمناستیک خداحافظی نمی کنم/ افشارزاده همیشه عملکرد خوبی داشته است

رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک گفت: از ژیمناستیک خداحافظی نمی کنم و هر جا که مفید باشم به خدمت ادامه می دهم.

درویش زاده: از ژیمناستیک خداحافظی نمی کنم/ افشارزاده همیشه عملکرد خوبی داشته استجعفر درویش زاده رییس  سابق فدراسیون  ژیمناستیک در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: مسئول ثبت نام از نامزدها دبیر فدراسیون بود که وزارت ورزش از او خواسته است در این خصوص افر اد ثبت نامی سکوت کند. ما نیز نمی دانیم افشارزاده در انتخابات ورود کرده است یا خیر. اما افشارزاده هر جا پا گذاشته است نتیجه و عملکرد مطلوبی از خود به جای گذاشته است. من برای شخصیت همه کاندیداها احترام قائل هستم. کسانی که شناخت استراتژیک از مدیریت و مسائل دارند می توانند در این مسیر موفق باشند.

وی اضافه کرد از ژِیمناستیک خداحافظی نمی کنم. هر جا لازم باشد به خدمتم در این عرصه ادامه می دهم. زیرا من در ژیمناستیک ریشه دارم. سال 65  اولین نفری بودم که مجوز تاسیس سالن ژیمناستیک در ایران را گرفتم. زمانی که همه پول خود را در رستوران و پوشاک سرمایه گذاری می کردند من ترجیح دادم سالن ژیمناستیک افتتاح کنم.

رییس سابق فدراسیون ژیمناستیک درباره تعطیلی اردوهای تیم ملی هنری در زمان ریاستش گفت: اردوها بارها به دلایل مختلف لغو شد اما این بدان معنا نبود که ما از قهرمانان غافل بودیم. به شخصه پیگیر این موضوع بودم. من خودم نیز این دوره ها را طی کردم هم بازیکن تیم ملی و هم مربی بوده ام .

درویش زاده خاطر نشان کرد بودجه سالیانه ژیمناستیک یک میلیارد و دویست تومان است. این بودجه کفاف این رشته  را نمی دهد زیرا رشته هنری خود 6 زیرشاخه دارد. با وجود حامیان مالی و پخش تلویزیونی مطمئنا ژیمناستیک رشد خواهد کرد. 


انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار