امیردریابان شمخانی در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان:

تروریست‌های تکفیری از فرایند آتش‌بس در سوریه سوء استفاده کردند/ وضعیت حلب روز به روز بهتر می‌شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: ایران با آتش بس همراهی کرد اما نباید آتش بس منجر به تقویت گروه‌های تروریستی شود.

تروریست‌های تکفیری از فرایند آتش بس در سوریه سوء استفاده کردند/ وضعیت حلب روز به روز بهتر می‌شودامیردریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی در حاشیه سومین همایش ملی تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تلاش تروریست‌ها برای سوء استفاده از آتش‌بس عنوان داشت: ایران با آتش بس در سوریه همراهی کرد اما نباید آتش بس منجر به تقویت گروه‌های تروریستی شود.

وی با اشاره به تلاش تروریست‌های تکفیری برای سوء استفاده از آتش بس در شمال سوریه ادامه داد: گروه‌های تروریستی و تکفیری از آتش بس برای حمله به خان طومان استفاده کردند و جمهوری اسلامی ضمن همراهی با آتش بس تأکید کرد که نباید این اتفاق منجر به تقویت گروه‌های تروریستی شود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اینکه تروریست‌های تکفیری آخرین نفس‌های خود را در سوریه می‌کشند عنوان داشت: وضعیت اطراف حلب روز به روز بهتر می‌شود و تروریست‌ها در حال عقب‌نشینی از مواضع خود هستند.

دریابان شمخانی با اشاره به اهمیت تبیین اندیشه‌های دفاعی رهبر معظم انقلاب و لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و پیگیری ابعاد آن خاطر نشان کرد: باید در حوزه اقتصادی به صورت تخصصی مباحث را پیگیری کنیم چرا که در حوزه صیانت از ارزش‌های انقلابی گری، انقلابی ماندن و جلوگیری از پروژه نفوذ حائز اهمیت است. 


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار