قزوین؛

سفر چهار هیئت اقتصادی به استان

چهار هیئت اقتصادی از لهستان، روسیه، چین و ایتالیا در هفته جاری به قزوین سفر می کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛ معاون استاندار قزوین گفت: سفر هیئت اقتصادی لهستان به دنبال ابراز تمایل همکاری طرف لهستانی در استان قزوین و دعوت استان از آنها صورت می گیرد .
سفر چهار هیئت اقتصادی به استان

علی درافشانی افزود :این هیئت اقتصادی  به سرپرستی معاون مارشال «استاندار» استان سیلزیای لهستان، به همراه تعدادی از فعالان بخش خصوصی آن کشور باهدف شناخت ظرفیت های استان و مشارکت در سرمایه گذاری وارد قزوین می شوند .

به گفته وی ، این هیئت دارای ویژگی فنی و تخصصی در حوزه های صنایع شیشه، قطعات صنعت برق، لوازم خانگی و با رویکرد سرمایه گذاری مشترک و بازسازی صنایع و انتقال تکنولوژی است که دو روز در استان حضور می یابند.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری اضافه کرد: همچنین در هفته جاری یک هیئت اقتصادی شامل تعدادی از بازرگانان کشور روسیه با هدف خرید محصولات کشاورزی شامل میوه، صیفی جات وخشکبار از ایران به قزوین سفر خواهند کرد.

وی گفت: هیئت اقتصادی سوم از کشور ایتالیا است که این سفر به دنبال نشست دی ماه سال گذشته استاندار قزوین و سفیر ایتالیا و تفاهم نامه منعقد شده بین استان قزوین و آن کشور، برای پیگیری این تفاهم نامه و بررسی نتیجه طرح های پیشنهادی استان به طرف ایتالیایی، انجام می شود.

درافشانی خاطرنشان کرد: همچنین یک هیئت اقتصادی از کشور چین که در نشست قبل پیشنهادات استان به آنها ارائه شده بود  به قزوین  سفر می کند .

وی ادامه داد : به همین منظور جلسه تخصصی برای پیگیری و تبادل اطلاعات فنی و اقتصادی در مرکز خدمات سرمایه گذاری و تشکل غیر دولتی بخش خصوصی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، هیئت ، اقتصادی ، ایتالیا ، قزوین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار