صادقی: تجربه آغازین هندبال با قهرمانی همراه شد

سرمربی تیم ملی جوانان هندبال گفت: تورنمنت 4 جانبه لهستان و کسب مقام قهرمانی تجربه شیرینی برای بازیکنانم بود.

صادقی: تجربه آغازین هندبال با قهرمانی همراه شدکیوان صادقی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  تورنمنت 4 جانبه لهستان با حضور تیم‌های ملی جوانان اکراین، لهستان، لیتوانی و ایران از 7 تا 9 خرداد 1395  به میزبانی لهستان برگزار شد.
 
در روز نخست  این دیدارها به مصاف تیم خوب اکراین رفتیم ،نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و بازیکنانم بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند.  با تغییر سیستم و تعویض بازیکنان تا اواسط نیمه دوم 10الی 12 گل جلوتر از تیم حریف بودیم ،با توجه به اینکه می خواستیم فشار بازی را روی بازیکنان کم کنیم، با نتیجه 31 بر 25 پیروز میدان شدیم. تیم لهستان نیز به مصاف لیتوانی رفت وبا نتیجه 33بر20 بر این تیم غلبه کرد.
 
صادقی ادامه داد:در روز دوم این تورنمنت به مصاف تیم پرقدرت لهستان رفتیم ،نیمه اول خیلی خوب ظاهر شدیم و 14بر 19 از تیم حریف پیشی گرفتیم.
 
در ادامه بازی متاسفانه در اثر مصدومیت بازیکنان خوب به علت فشار تمرینی بالا ودر اثر آمادگی خوب بازیکنان لهستانی بازی را با نتیجه 33بر 31 واگذار کردیم. حضور دراین تورنمنت برای بازیکنانم تجربه بسیار خوبی بود و حریفان خود را به خوبی شناختیم. در دیدار بعد نیز تیم ههای لیتوانی و اکراین به مصاف یکدیگر رفتندو اکراینی ها توانستند  با نتیجه 27بر 23 پیروز میدان شوند.
 
 سرمربی تیم ملی جوانان خاطر نشان کرد: همچنین در روز سوم دیدارها به مصاف تیم لیتوانی رفتیم ،لیتوانی تیم جوان و خوبی را در اختیار داشت.5 بازیکن اصلی تیم ملی آنها غیبت داشتند.نیمه اول این دیدار بابرتری لیتوانی 11بر 9 به رختکن رفتیم.با توجه به آسیب دیدگی بازیکنانم سعی کردم از بازیکنان ذخیره استفاده کنم.نیمه دوم این دیدار 31 بر 21 پیروز میدان شدیم.خوشبختانه این تیم ها هندبال را با کلاس و سبک خوبی بازی  کرده واصول پایه هندبال را می دانند و رعایت می کنند.
 
با توجه  به این نکته شاگردانم به خوبی برای حضور در مسابقات آسیایی آماده شدند. در دیگر بازی روز سوم  دو تیم اکراین و لهستان به مصاف یکدیگر رفتند و اکراینی ها موفق شدند با نتیجه 28بر26 پیروز این دیدار شدند.
 
امیدوارم برگزاری این گونه تورنمنت ها به منظور امادگی هرچه بیشتر بازیکنانم تداوم داشته باشد.در مجموع نقاط قوت و ضعف تیمم را در این دیدارها به خوبی شناختیم و تجربه خوبی بدست آوردیم..
 
تیم ملی جوانان ایران  موفق شد با دو برد و یک شکست و تفاضل گل بهتر عنوان قهرمانی این تورنمنت را از آن خود کند. تیم های لهستان، اکراین و لیتوانی نیز به ترتیب در جایگاه دوم تا چهارم قرار گرفتند. در پایان این تورنمنت آرش نوروزیبه عنوان  بهترین دروازه بان این مسابقات و امین یوسف نژاد امتیازآورترین بازیکنان انتخاب شدند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار