یاسوج؛

استقبال مردم از نمایشگاه پویایی و جوانی جمعیت در گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: استقبال خوبی از نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت در گچساران از سوی مردم شده است.

 
ستار اسدپور  با اشاره به برگزاری نمایشگاه پویایی، بالندگی و جوانی جمعیت با شعار ازدواج سالم راهی به سوی سلامت جوانان در این شهرستان اظهار کرد: این نمایشگاه در راستای بالندگی و جوانی، جمعیت و افزایش نرخ باروری و سیاست‌های دفتر سلامت جمعیت همچنین سلامت ازدواج و ازدواج مناسب برگزار شده است.
 
وی افزود: این نمایشگاه همزمان با سراسر کشور در گچساران و در یکی از نقاط پرتردد برپا شده که از غرفه‌های متعددی تشکیل شده است.
 
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران تصریح کرد: این نمایشگاه عصر امروز به پایان می‌رسد و به مدت 10 روز برپا شده بود.
 
اسدپور عنوان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های مختلفی از جمله بهداشت و خانواده، مبارزه با بیماری‌ها، رابطان سلامت،واحد تغذیه،  مدیریت کاهش خطر و بلایا، بهداشت دهان و دندان، مبارزه با دخانیات، بهداشت محیط، بهداشت روان و سلامت نوجوان، جوانان و مدارس برای استفاده عموم مردم با حضور کارشناسان هر بخش دایر شده است.
 
وی با بیان اینکه در این نمایشگاه، آزمایش‌های ایدز و هپاتیت نیز به صورت رایگان برای عموم انجام شده که استقبال مردم از این نمایشگاه مطلوب مثبت و چشمگیر گزارش شده است.
 
انتهای خبر/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.