یاسوج؛

همکاری کمیته امداد با مؤسسات خیریه برون استانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد از همکاری کمیته امداد استان با مؤسسات خیریه برون استانی برای کمک به ایتام در زمینه‌های مختلف خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در دیدار با مدیرعامل مؤسسه عترت معصومین اصفهان اظهار کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد همکاری و تعامل هر چه بیشتر با مجموعه خیرین و مؤسسات خیریه است.
 
وی با بیان بخشی از محرومیت‌های تاریخی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر چند که نظام جمهوری اسلامی اقدامات و خدمات بسیار بزرگی داشته و همه این داشته‌ها و خدمات در مناطق محروم استان متعلق به نظام جمهوری اسلامی است اما به دلیل عمق محرومیت تاریخی که در استان وجود دارد کماکان شاهد محرومیت‌های زیادی در برخی مناطق استان هستیم.
 
این مسؤول خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مهم ما در استان موضوع توانمندسازی مددجویان کمیته امداد است تا بتوانیم در راه ایجاد شغل و تولید هر چه بیشتر در استان قدم‌های بلندی برداریم.
 
وی اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی در استان با رقم اعتبارات بالا را یکی از برنامه‌های مهم برشمرد و گفت: اکنون در سراسر استان طرح‌های اشتغال‌زایی خوبی در دست اقدام داریم که با بهره‌برداری از آن‌ها شاهد شکوفایی در تولید و اشتغال و مهم‌تر از همه توانمند شدن خانوارهای زیر پوشش کمیته خواهیم بود.
 
این مسؤول ارتباط همه جانبه با مؤسسات خیریه را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و گفت: تاکنون کارهای خوبی توسط این مؤسسات در استان انجام شده است.
 
محبی افزود: یکی از این مؤسسات، عترت معصومین اصفهان است که برنامه‌ای برای حمایت از ایتام سادات در استان با این مؤسسه داریم.
 
مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد در همین خصوص افزود: این کار با اولویت حمایت از تحصیل ایتام سادات در استان و تهیه جهیزیه انجام می‌شود که اقدامی خوب از سوی این مؤسسه خیریه برای کمک به ایتام است.
 
وی از وجود تعداد بیش از یک‌هزار ایتام سادات در این استان خبر داد و گفت:  سال گذشته نیز این مؤسسه کمک خوبی به ایتام سادات کرده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.