فعالیت 4000 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور گفت: دانشگاه پیام نور با داشتن 4000 عضو هیئت علمی سعی در بالا بردن سطح کیفیت آموزش خود در همه مقاطع دارد.

محمدحسنی معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فضای اموزشی این دانشگاه اظهار داشت: دانشگاه پیام نور با داشتن بیش از 700 هزاردانشجو در کل کشور سرانه فضای آموزشی دانشجویان اش در حدود دو متر مربع است و این سرانه فضای آموزشی در برخی از استان‌ها پایین تر از میانگین کشوری و سرانه برخی استان‌ها مانند کرمانشاه بیش از حد تراز کشوری است.

وی ادامه داد: 4000 نفر در دانشگاه پیام نور عضو هیئت علمی هستند که 800 نفر دانشیار و استاد تمام، 2000 نفر استادیار و بقیه به عنوان مربی در این دانشگاه فعالیت می کنند.

معاون اداری مالی دانشگاه پیام نور در خصوص پیشرفت طرح های این دانشگاه گفت: اولویت انجام عملیات های عمرانی دانشگاه به ترتیب با طرح های دارای 50 و 70درصد پیشرفت فیزیکی است وتلاش می‌شود طرح‌های دارای 70 درصد پیشرفت فیزیکی تا هفته دولت و طرح‌های دارای 50 درصد پیشرفت فیزیکی تا دهه فجر به بهره‌برداری برسند.

حسنی تاکیدکرد: تمامی کلاس‌های درس دانشگاه پیام نور مجهز به سیستم آموزشی نوین و استاندارد است و امید داریم در آینده شاهد بالندگی کمی و کیفی دانشگاه پیام نور در همه زمینه ها باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار