دستور مولانا سمیع‌الحق به ملا هیبت‌الله برای کشتار مردم افغانستان

وزارت دفاع افغانستان اعلام کرد که مولانا سمیع‌الحق به ملا هیبت‌الله آخوندزاده رهبر جدید گروه طالبان دستور داده تا برنامه کشتار مردم افغانستان را طراحی کند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان؛ دولت وزیری سخنگوی وزارت دفاع افغانستان،‌ با گفت: مولانا سمیع‌الحق که از آن به عنوان پدر معنوی گروه طالبان یاد می‌شود، به ملا هیبت‌الله آخوندزاده رهبر جدید گروه طالبان دستور داده تا برنامه کشتار مردم افغانستان را طراحی کند.


 وی ادامه داد: مولانا سمیع‌الحق از رهبر جدید طالبان به عنوان یک فرد نظامی و روحانی یاد کرده و گفته که ملا هیبت‌الله آخوندازده می‌تواند جنگ طالبان در افغانستان را به خوبی رهبری و سازمان‌دهی کند.

سخنگوی وزارت دفاع گفت: دیروز مولانا سمیع‌الله پدر معنوی طالبان، اعلام کرد که ملا هیبت‌الله علاوه بر این‌ که روحانی است، تاکتیک جنگ را هم می‌فهمد؛ پس به او دستور داده که مردم افغانستان را بکشد.

وزیری ادامه داد: کاش ملا هیبت‌الله به کابل می‌آمد، تاکتیک جنگ را هم می‌دانست و عالم دین هم می‌بود؛ هم مردم را از نگاه دینی روشن می‌کرد و هم به ما تاکتیک جنگ را نشان می‌داد. اما ملا هیبت‌الله آمده افغان‌هارا بکشد، بنابر این من وی را افغان نمی‌گویم. کسی که افغان‌ها را بکشد، افغان نیست.

سخنگوی وزارت دفاع که در یک کنفرانس خبری صحبت می‌کرد، همچنین تاکید کرد که مردم افغانستان حاضر نیستند تا تحت‌الحمایه پاکستانی‌ها قرار بگیرند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار