تغییر در روال تمرینی ملی پوشان؛

خبری از حضور وزیر در اردوی تیم ملی کاراته نبود

برای حضور بهتر اردونشینان تیم ملی در رقابت های انتخابی سبک برنامه تمرینی تغییر می کند .

خبری از حضور وزیر در اردوی تیم ملی کاراته نبودسیدشهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشور ، در گفتگو با خبرنگار رزمی  کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ضمن بیان این خبر در خصوص شرایط اردوی تیم ملی کاراته کشور گفت  : 

یکی از الویت های پوشیدن پیراهن تیم ملی رقابت های انتخابی 18 تیرماه است و برای اینکه کاراته کاها بتوانند با آمادگی بیشتر در این رقابت ها شرکت کنند لذا سبک و سیاق برنامه تمرینی در این اردو تغییر خواهد کرد تا بتوانند به شرایط آرمانی نزدیک شوند و به بهترین شکل در رقابت های انتخابی شرکت کنند . 

وی ادامه داد : سومین مرحله اردوی تیم ملی صبح امروز با کار وزنه آغاز شد و شکر خدا ورزشکاران در شرایط خوبی به سر می برند و تمرین ها خوب پیش می رود و در کل همه چیز خوب است . 

هروی در خصوص تفکیک زمان تمرین ها اشاره داشت : تمرینهای عمومی و بدنسازی را در برنامه داریم این تمرینها به صورت چرخشی انجام می شود  . 

سرمربی تیم ملی کاراته کشور در خصوص خبری که گفته می شد وزیر امروز به اردوی تیم ملی سرکشی خواهد کرد اظهار داشت : 
به طور حتم حضور وزیر در اردوی تیم ملی کاراته باعث دلگرمی است و اینکه وی در روزهای المپیکی در اردوی تیم ملی حضور پیدا کنند بسیار ارزشمند است و امیدواریم شاهد حضور وزیر محترم در اردوی تیم ملی باشیم . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار