یاسوج؛

86 درصد مشاغل ایجاد شده توسط کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد فعال اند

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 86 درصد طرح‌های اشتغال‌زائی این نهاد حمایتی در استان پایدار و استمرار داشته است.

 
 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فرید محبی از اقدامات کمیته امداد برای ایجاد اشتغال مددجویان تحت پوشش خبر داد و گفت: در سال گذشته 2 هزار و 266 پرونده معادل 30 میلیارد تومان جهت دریافت تسهیلات به بانک معرفی شد.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از این تعداد پرونده ارسالی یک‌هزار و 585 پرونده معادل 20 میلیارد تومان منجر به ایجاد اشتغال شدند و امیدواریم با همکاری بانک‌ها 623 پرونده دیگر تسهیلات اشتغال‌زائی را دریافت کنند.
 
وی در پاسخ به اینکه همه تسهیلات خوداشتغالی منجر به ایجاد اشتغال نمی‌شود، گفت: 86 درصد طرح‌های اشتغال‌زائی کمیته امداد پایدار و استمرار داشته است، ضمن اینکه بر نحوه هزینه‌کرد تسهیلات امداد نظارت داریم.
 
این مسؤول با اشاره به همکاری مناسب بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری بانک‌های استان 2 هزار و 300 سرپرست خانوار با دریافت تسهیلات خوداشتغالی خودکفا شدند.
 
محبی با بیان اینکه 13 درصد از مردم استان تحت حمایت کمیته امداد هستند، افزود: 80 هزار مددجو در قالب 34 هزار خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی هستند.
 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: با همکاری مجتمع اقتصادی امداد کشور مجتمع تولیدی و خدماتی با رویکرد تولیدی و گلخانه‌ای در استان احداث می‌شود.
 
وی در پایان میزان اعتبارات کمیته امداد در سال گذشته را 38 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: تاکنون 30 میلیارد از اعتبارات این نهاد حمایتی توسط بانک‌ها جذب شده است.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.