یاسوج؛

آموزش مربیان با آخرین سرفصل‌های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا

با حضور در کلاس مدرسی فدراسیون فوتبال، 3 مربی کهگیلویه و بویراحمد با آخرین سرفصل‌های آموزشی کنفدراسیون فوتبال آسیا آشنا شدند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ حمید کرمی رئیس کمیته آموزش هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های آموزشی ما در هیأت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از دوره جدید بهتر و بیشتر شده است.
 
وی با بیان اینکه در حال حاضر فوتبال استان در طرح ایران‌ویژن فوتبال قرار دارد، افزود: در این طرح باید به سرعت به سوی حرفه‌ای شدن حرکت کنیم.
 
کرمی حرفه‌ای شدن فوتبال در قالب طرح ایران‌ویژن را برای همه استان‌های کشور دانست و گفت: برخی از استان‌ها به دلیل زیرساخت‌هایی که دارند با شتاب در این زمینه قدم بر می‌دارند.
 
رئیس کمیته آموزش فوتبال در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان ما هر چند در زیرساخت‌ها به مانند برخی استان‌های برخوردار نیست اما زمینه را برای طی کردن فازهای مختلف ایران‌ویژن فوتبال آماده کرده است.
 
این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد با قدردانی از حمایت‌های رئیس هیأت فوتبال استان به دلیل حمایت از برگزاری کلاس‌های آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این حمایت برای برگزاری کلاس‌های بیشتر و با کیفیت‌تر دلگرم می‌شویم.
 
وی گفت: کلاس‌های مربی‌گری ویژه آقایان و بانوان را در استان برگزار می‌کنیم که آخرین آن مربوط به کلاس مربیگری B آسیا در چند هفته اخیر در شهر یاسوج بود.
 
کرمی به آخرین برنامه‌ای که مربیان و مدرسان فوتبال استان در آن شرکت کردند اشاره کرد و گفت: در دوره مدرسی پیشرفته فوتبال با حضور مربیان برتر فوتبال کشور توسط فدراسیون در آکادمی ملی فوتبال حضور یافتیم.
 
وی گفت: سه مربی استان جهانبخش عنبریان، جهان جمال‌سیرت و حمید کرمی کالوس در این دوره شرکت کردند.
 
این مسؤول در هیأت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دعوت رسمی فدراسیون فوتبال به مدت دو روز با آخرین سرفصل‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا آشنا شدیم.
 
کرمی از تدارک کلاس‌های آموزشی دیگر در استان برای پس از ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کلاس‌های توجیهی داخلی را در محل هیأت فوتبال استان برگزار می‌کنیم تا برای فصل جدید فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد مربیان ما با آخرین تاکتیک‌های فوتبال آشنا شوند.
 
وی با اشاره به هوش سرشار مربیان فوتبال استان به خصوص مربیان جوان گفت: در سال‌های اخیر مشاهده کردیم که در فوتبال پایه‌های کشور مربیان جوان هم استانی با هدایت این تیم‌ها به مقام‌های ارزنده‌ای در سطح ملی دست یافتند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار