یاسوج؛

رشد 27 درصدی اعتبارات صندوق کارافرینی امید

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه وبویراحمد از افزایش 27 درصدی اعتبارات در دو بخش اشتغالزایی و تولید این صندوق در سال 95 نسبت به سال گذشته خبر داد.

 
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ارسلان حسن پور افزود: اعتبارات اشتغالزایی این صندوق در سال جاری حدود 170 میلیارد ریال است.
وی تصریح کرد: 150 میلیارد ریال از این میزان در بخش اشتغال و مابقی نیز در حوزه تولید بویژه در بخش مشاغل خانگی، صنایع دستی و حرفه ای هزینه خواهد شد.
حسن پور میزان اعتبارات حوزه اشتغال این صندوق در سال گذشته را حدود 140 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: سال 94 نیز بیش از دو هزار و 700 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغالزایی به افراد واجد شرایط پرداخت شد.
وی ابراز داشت: حدود 80 درصد این تسهیلات برای ایجاد اشتغال پرداخت شد و 20 درصد نیز مربوط به ازدواج بود.
وی از انعقاد تفاهم‌نامه های جدید با نهادهای مختلف بهزیستی، کمیته امداد (ره)، زندان ، میراث فرهنگی و گردشگری و نیز صندوق‌های خرد محلی خبر داد و گفت: اولویت پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال با کارگاه های تولیدی بویژه در بخش صنایع دستی است.
حسن پور تصریح کرد: در سال گذشته از مجموع حدود 30 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه صنایع دستی بیش از 76 درصد آن به متقاضیان و کارگاه های تولیدی پرداخت شد.
وی ابراز داشت: با توجه به تعامل مثبت بین اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان و استقبال کارآفرینان تا شهریور امسال نیز افزون بر 20 میلیارد ریال تسهیلات در این بخش پرداخت خواهد شد.
حسن‌پور تصریح کرد: کارآفرینانی که اقدام به برپایی غرفه‌ها و بازارچه های موقت و دائمی صنایع دستی کنند در صورت نیاز نیز تسهیلات مجدد پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام /ف
برچسب ها: کا آفرینی ، اعتبارات ، رشد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.