کامرون: چشم‌اندازی از عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا وجود ندارد

نخست وزیر انگلیس گفت امیدی به عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا وجود ندارد و خروج انگلیس از این اتحادیه بسیار به ضرر تجارت است. 

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ دیوید کامرون در گفتگو با بی بی سی گفت: خودرو سازان، هواپیما سازان، بنگاه های خدمات مالی و بیمه گرهای ما همه می خواهند ما در بزرگترین بازار واحد جهان بمانیم، چون فرصت های بسیار زیاد موجود را می بینند.

کامرون افزود: باید از بازار موجود در اتحادیه اروپا در مقام بزرگترین بازار اقتصادی جهان بهره برد و با چین و آمریکا توافق تجاری امضا کرد. فرصت های عظیمی به ویژه پیش روی جوانان وجود دارد.

کامرون گفت: بهترین ابزار کنترل مهاجرت تغییراتی است که او در نظر دارد در قانون تامین اجتماعی انگلیس لحاظ شود. با در نظر گرفتن این تغییرات اگر فردی از اتحادیه اروپا به انگلیس مهاجرت کند از ابتدا به همه مزایای تامین اجتماعی دسترسی نخواهد داشت. یعنی هر مهاجر شش ماه فرصت دارد شغلی پیدا کند و اگر موفق نشود، می توان از او خواست انگلیس را ترک کند. اگر موفق شود در مدت شش ماه شغلی بیابد، باید چهار سال به نظام تامین اجتماعی حق بیمه بپردازد تا پس از آن بتواند از همه مزایای آن برخوردار شود.

کامرون در پاسخ به این سؤال که آیا سیاست انگلیس در حال حاضر حمایت از عضویت ترکیه در اتحادیه اروپاست، گفت: مطرح کردن عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا ابزاری برای گمراه کردن افکار عمومی است چون هیچ چشم اندازی از عضویت ترکیه در اتحادیه اروپا در چند دهه آینده وجود ندارد و هیچ کارشناسی نخواهید یافت که بگوید چنین چیزی در آینده نزدیک اتفاق خواهد افتاد.




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۴ خرداد ۱۳۹۵
عضویت تو اتحادیه اروپا؟؟ بیشین تا بیاد !
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
شرم باد بر ترک ها که برای عضویت در اتحادیه جنایتکاران اروپائی تن به هر پلیدی و ننگ در خیانت به امت اسلامی را پذیرا می شوند .!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
ترکیه تمام حیثیت خود را برای وارد شدن به اتحادیه اروپا داده ولی حتی روزنه ای باز نشد یعنی واقعا سران ترکیه اینقدر کوته فکرند
آخرین اخبار