زشت ترین رنگ دنیا روی پاکت سیگار+ عکس

علاوه بر رنگ های زیبا و چشم نواز رنگ های زشت و نازیبا هم داریم که می توانند یک وسیله کمکی با قالبیت درمانی برای کمک به رفع اعتیاد سیگار باشند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران،کارشناسان استرالیایی برای مبارزه با استعمال سیگار از هنرمندان درخواست کمک کرده اند تا زشت ترین رنگ جهان را شناسایی کنند تا آنها از آن در طراحی جعبه سیگار استفاده کنند.

گفتنی است، این کار باعث می شود تا مردم از مصرف سیگار دوری کنند و علاقه مند به خرید پاکت های سیگار نشوند.

زشت ترین رنگ دنیا روی پاکت سیگار+ عکس

این رنگ به نام شیمیایی C448 ، نوعی رنگ سبز گل آلود است که در روی بدن اجساد ، لجن زارها  ،مرداب ها و مواد در حال تجزیه دیده می شود و لقب زشت ترین رنگ جهان را دارد.

دولت انگلستان نیز به تازگی استفاده از این رنگ را برای طراحی پوشش خارجی پاکت های سیگار و همچنین استفاده از تصاویر و تبلیغات هشدار دهنده برای جلوگیری از تمایل مردم به استعمال سیگار را آغاز کرده است.

بررسی ها نشان می دهند، از زمان اجرایی شدن طرح تبلیغات ترسناک بر روی سیگار تا به حال بیش از2.2 درصد میزان استعمال سیگار در کشور انگلستان کاهش پیدا کرده است که جمعیتی بالغ بر 118 هزار نفر را شامل می شود.

کارشناسان اعتقاد دارند علاوه بر راه های مقابله با استعمال سیگار باید از تکنیک های ترک اعتیاد روانی نیز برای مبارزه با دخانیات استفاده کرد.

منبع: health

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار