مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر برای ادامه فعالیت مشکلی ندارد

سخنگوی هیات مدیره شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به استعلام گرفته شده از سازمان بازرسی مدیرعامل این باشگاه مشکلی برای ادامه فعالیت ندارد.

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر برای ادامه فعالیت مشکلی نداردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،پرویز عبدی پور گفت: سازمان بازرسی در پاسخ به استعلام این باشگاه اعلام کرده است با توجه به اینکه چارت دقیق سازمانی باشگاه شاهین بوشهر هنوز مشخص نشده و مدیر عامل نیز بدون دریافت حقوق و مزایا فعالیت دارد وضعیت کنونی مدیر عامل باشگاه تعریف شغلی ندارد.

وی بیان کرد: پیش از این مطرح شده بود که با توجه به ۲ شغله بودن، مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر قادر به همراهی تیم شاهین نیست.

عبدی پور ادامه داد: با توجه به پاسخ سازمان بازرسی و اینکه اکثریت اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین تمایل به ادامه فعالیت مدیرعامل در مسئولیت خود دارند، این موضوع از ابهام خارج شد.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه یادآور شد: آئین نامه انضباطی باشگاه با انجام اصلاحاتی در متن مورد تصویب قرار گرفت تا مدیر عامل باشگاه در اولین فرصت این آئین نامه را به فدراسیون فوتبال ارسال و آن را وارد فاز اجرایی کند تا به دنبال آن اعضای کمیته انضباطی باشگاه نیز معرفی شوند.

وی اظهار داشت: همچنین در نشست اخیر هیات مدیره شاهین مقرر شد تمامی مصوبه‌ها بصورت مدون و مکتوب برای اجرا به مدیر عامل ابلاغ شود.

عبدی پور اظهار داشت: علاوه براین مقرر شد در نشست هفته آینده هیات مدیره شاهین لیست دریافتی‌ها و هزینه کرد باشگاه از ابتدای فصل تاکنون از طرف مدیر عامل برای مشخص شدن تراز مالی به هیات مدیره اعلام شود.

انتهای پیام/م

مدیرعامل باشگاه شاهین بوشهر برای ادامه فعالیت مشکل ندارد

برچسب ها: فاضلاب ، بوشهر ، تکمیل ، شبکه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.