تجلیل از فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر گناباد

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، از۲۰۰ فعال قرآنی و ۶۳ قرآن آموز برگزیده مسابقات قرآن شهرستانی و استانی شهرستان گناباد تجلیل می شود.

جواد حامدزاده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در خصوص برنامه های ماه مبارک رمضان بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: طبق سنوات گذشته در ماه مبارک رمضان که ماه بهار قرآن است، از ۶۳ نفر برگزیده مسابقات قرآنی و ۲۰۰ نفر از فعالان قرآنی که جزء جامعه شاهد و ایثارگری گناباد هستند، تجلیل می شود.

وی گفت: این افراد در طول سال گذشته در رشته های مختلف قرآنی فعالیت داشته و رتبه های برتر شهرستانی و استانی را از آن خود نموده اند.

حامدزاده به برگزاری هشت جلسه جزء خوانی قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر در ماه رمضان خبر داد و تصریح کرد: قرآن به عنوان یک معجزه الهی، برنامه ای کامل برای حیات فردی و اجتماعی در اختیار بشریت قرار داده و تلاوت روزانه آن موجب طراوت، شادابی و تازگی روح می شود لذا جلسات قرآنی ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد در خصوص سایر برنامه های ماه رمضان گفت: برگزاری یادواره و نکوداشت شهدای رمضان گناباد و حضور خانواده های شاهد و ایثارگر در راهپیمایی روز قدس و تجدید پیمان با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نیز از برنامه های دیگر بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان در ماه رمضان می باشد.

حامدزاده افزود: همچنین مراسم احیای لیالی قدر مطابق سال‌های گذشته با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر و عموم مردم در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران گناباد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار