اوباما: آمریکایی ها ادبیات ضد اسلامی ترامپ را نمی خواهند

رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات ضد اسلامی دونالد ترامپ گفت ما آمریکائیها ادبیات ضد اسلامی ترامپ را نمی خواهیم .

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از آسوشیتدپرس، «باراک اوباما،» رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به اظهارات دونالد ترامپ ضد مسلمانان گفت که ادبیات ضد اسلامی وی چیزی نیست که ما آمریکائیها می خواهیم.

وی ضمن سبک و ناپخته خواندن این اظهارات تاکید کرد رفتار متفاوت با آمریکائیهای مسلمان کشور ما را امن تر نمی کند.

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین اظهار داشت که کشف و جلوگیری از اقدامات تروریست‌هایی که شخصا دست به اقدامات تروریستی می‌زنند و یا سلول‌های کوچک تروریستی، بسیار دشوار است.

هیلاری کلینتون نیز اعلام کرد درخواست دونالد ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا باعث می شود آمریکایی ها علیه آمریکایی ها قرار بگیرند و این همان چیزی است که تروریست ها می خواهند.

دونالد ترامپ روز گذشته با سوء استفاده از حادثه تیراندازی اورلندو دوباره بر پیشنهاد خود مبنی بر جلوگیری از مهاجرت مسلمانان به خاک آمریکا تاکید کرد.

وی با دفاع از موضع خود درباره جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا گفته است، اولین دلیلی که مهاجم اورلندو در آمریکا بود این است که به خانواده او اجازه دادیم وارد آمریکا شوند.

ترامپ با انتقاد از رقیب دموکراتش گفت: کلینتون میخواهد سلاح را ممنوع کند اما اجازه دهد افرادی وارد کشور شوند که مار سلاخی کنند. من اگر رئیس جمهور شوم مهاجرت از کشورهایی که تاریخی از تروریسم دارند را به حالت تعلیق در می آورم.

وی تاکید کرد که آمریکا باید با نیروی نظامی به حادثه اورلندو واکنش نشان دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار