طرح تحول سلامت با قوت ادامه پیدا می‌کند

درپی درج مطلبی پیرامون ارسال نامه از سوی وزیر بهداشت به رئیس جمهور مبنی بر «هشدار شکست طرح تحول سلامت» وزارت بهداشت ارسال این نامه را تکذیب کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ درپی درج مطلبی پیرامون ارسال نامه از سوی وزیر بهداشت به رئیس جمهور مبنی بر « هشدار شکست طرح تحول سلامت » بدلیل عدم تامین منابع مالی مورد نیاز که در برخی سایت ها و شبکه‌های اجتماعی انعکاس یافته است، ضمن تکذیب ارسال چنین نامه ای،تاکید می گردد که:

بطور معمول وزراء و مقامات مسئول دولتی نظرات و مطالبات خود را در طی جلسات هیئت دولت و یا در مذاکرات خصوصی با رئیس جمهور محترم مطرح می نمایند لذا ارسال نامه ای با این مضمون و محتوا  واقعیت ندارد.

طرح تحول سلامت نیز براساس برنامه همچنان درمسیر پیش بینی شده و با قوت  ادامه خواهد یافت. هر چند درمسیر اجرای هر چه بهتر طرح یاد شده  نیازمند عمل به تفاهمات، توافقات و تعهدات  صندوق های بیمه ای یک ضرورت است و این گلایه همیشگی  وزارت بهداشت همچنان پابرجاست که عدم تامین منابع مالی پایدار و تاخیر در پرداخت مطالبات بیمارستانها موجب تضعیف فرایند خدمت رسانی خواهدشد ولی این وزارتخانه با استعانت ازایزد منان و اتخاذ تمهیدات  لازم به تعهدات در این زمینه پایبند می باشد.

لذا هرگونه فضاسازی رسانه ای و انعکاس موارد غیر واقع در این زمینه کمکی به حل مشکلات سلامت مردم  نخواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.