اولین مسابقه سه بعدی گرافیکی در شبکه پویا

«ماموریت هسته‌ای» مسابقه‌ای با محوریت انرژی صلح آمیز هسته‌ای با فضایی گرافیکی به افزایش اطلاعات عمومی مخاطبان می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مسابقه «ماموریت هسته‌ای» مسابقه تلفنی است که با  پرداختن به موضوعات هسته ای اطلاعات عمومی مخاطبان را افزایش می دهد. 

این مسابقه با طرح و پیشنهاد از سوی مدیر شبکه به کارگردان کار داده شده و گرافیست و برنامه نویسان زبده ای چون محسن صمیمی، آزاد بنده ای، مصطفی رضایی، علیرضا باغی، یزدانی در این کار حضور دارند. 

قشر سنی شرکت کنندگان در این مسابقه بین 9 تا 12 سال است و نیازمند هوش، حافظه، سرعت عمل و اطلاعات عمومی است 

«ماموریت هسته‌ای» از مراحل مختلفی چون نیروگاه هسته ای، دستگاه های گرما ساز، لوله گذاری و اطاق رمز گشایی تشکیل شده که شرکت کنندگان تلفنی باید با عبور از آن مراحل به اتاق هدف که مرحله نهایی است، برسند. 

این مسابقه فضایی سه بعدی دارد که برای اولین بار شاهد آن در مسابقات تلویزیونی هستیم که آن را مدیون تلاش و همت گرافیست و برنامه نویسانی هستیم که این تصاویر را برای مخاطبان ملموس کردند. 

«ماموریت هسته‌ای» در 90 قسمت 25 دقیقه ای تولید می‌شود که اجرای آن را فرشاد حسن پور برعهده دارد .

این مسابقه زمینه‌ای را برای افزایش آگاهی مردم در زمینه پیشرفت علمی کشور افزایش در زمینه انرژی صلح آمیز هسته ای به مخاطبان منتقل میکند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۰۶ تير ۱۳۹۵
باسلام میخوام درمسابقه ماموریت هسته ای شرکت کنم
باتشکر
آخرین اخبار