اردبیل؛

معرفی کارآفرینان برتر اردبیل به جشنواره ملی کارآفرینان کشور

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت: کارآفرینان برتر استان اردبیل برای تجلیل در جشنواره کارآفرینان کشور معرفی می شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین منوری در جلسه شورای اشتغال استان اردبیل اظهار داشت: از 10 مورد جشنواره کارآفرینان برتر که در کشور اجرا شده در 6 جشنواره کارآفرینانی از استان اردبیل معرفی شده و مورد تجلیل قرار گرفته‌اند.

وی از معرفی کارآفرینان برتر استان اردبیل برای تجلیل در جشنواره کارآفرینان کشور خبر داد و افزود: از تعداد 3 کارخانه و واحد تولیدی استان اردبیل این افراد انتخاب شده‌اند که در جشنواره ملی کارآفرینان برتر این افراد معرفی و تجلیل می‌شوند.

منوری از اجرای طرح شیوع شناسی اعتیاد در بین کارگران استان اردبیل خبر داد و گفت: در حال حاضر براساس آمارهای موجود 395 هزار کارگر در واحدهای مختلف صنعتی، خدماتی، تولیدی و غیره مشغول به فعالیت هستند که با اجرای این طرح تلاش می‌کنیم تا میزان اعتیاد را در بین این قشر کاهش دهیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل بیان کرد: طرح شیوع‌شناسی اعتیاد در واحدهای تولیدی و صنعتی 50 تا 500 نفر نیروی کار در سطح کشور اجرا می‌شود و از مهمترین اهداف آن کاهش 25 درصد کارگران معتاد در مدت 5 سال است که در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.