کرمان؛

مقید بودن به نماز يكی از عوامل كاهش جرائم

فرمانده انتظامی شهرستان سيرجان گفت : نماز ركن اصلی دين است وپایبندی به آن يكی از عوامل در كاهش جرائم است.

مقید بودن به نماز يكی از عوامل كاهش جرائمبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا ايران نژاد در دیدار با امام جمعه این شهرستان  با اشاره به منويات مقام معظم رهبري كه در مورد نماز مي فرمايند"نماز ركن اصلی دين است و بايد بهترين جايگاه را در بين مردم داشته باشد" افزود: بايد تلاش كنيم تا برگزاری نماز و اهميت به آن فراگير شود.

وی خاطر نشان کرد : زيباسازی نمازخانه ها، برگزاری نماز جماعت در مساجد، برنامه ريزی آموزش نماز از دوران كودكی و در مهدكودك ها، استفاده ائمه جماعات از ايده های نو براي جذب مردم جهت شركت در نماز، تبليغات شهری در مورد اهميت نماز و پخش اذان و برگزاري نماز جماعت در پارك ها و مراكز تفرجگاه ها ازجمله عواملی هستند كه می توانند در ترويج نماز در جامعه نقش مهمی داشته باشند .

ايران نژاد تصریح کرد : گسترش فرهنگ نماز، افراد جامعه را در برابر فساد و بداخلاقی ها ايمن خواهدكرد و با كاهش جرائم رابطه تنگاتنگی دارد .

وی با اشاره به اینکه به شكل چشمگيری در ماه مبارك رمضان و ايام محرم جرائم كاهش مي يابد و آرامش خاطری در بين مردم به وجود مي آيدگفت: این از نتايج اثرات معنوی بين مردم و اهميت به مسائل دينی مانند نماز است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: نماز ، کاهش ، جرائم ، بداخلاقی ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار