کرمان؛

موادمخدر یکی از چهارعامل اصلی مرگ دردنیا

فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت مبارزه با مواد مخدر را مستلزم عزم همگانی دانست.

موادمخدر یکی از چهارعامل اصلی مرگ دردنیابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ ماشالله ملايي گفت :هيچ کشوری از معضلات مواد مخدر در امان نيست و مبارزه با اين پديده شوم مستلزم عزم همگانی است.

وی خاطر نشان کرد : در زمينه مبارزه با مواد مخدر نياز به همکاری خانواده ها و دستگاه های فرهنگی و اجرايی داريم و اين مهم به تنهايی ميسر نمي شود.

وی تصریح کرد : چراکه امروز مصرف مواد مخدر به همه اقشار، گروه ها و سنين مختلف سرايت کرده لذا همه بايد در اين زمينه هوشيار باشند تا در اين دام گرفتار نشوند.

اين مقام انتظامی گفت : امروزه مواد مخدر به عنوان يکي از چهار عامل اصلی مرگ در کشورها محسوب مي شود لذا همه بايد با نگاه ويژه ای اين مسأله را تهديدی بزرگ بدانند.

ملايي با بيان اين که در زمينه مبارزه با مواد مخدر و مسائل امنيتي جای خيرين خالی است که مي توانند در اين زمينه کمک خوبی انجام دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان جيرفت در پايان گفت: نداشتن قدرت نه گفتن، نبود اعتماد به نفس، کم شدن اعتقادات مذهبی وفقدان وسائل تفريحی و ورزشی باعث گرايش جوانان به مواد مخدرمی شود که در اين خصوص نهادها و دستگاه های متعددی مسئوليت دارند

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار