اردبیل؛

جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل برگزار می شود

مدیرکل زندان‌های استان اردبیل از برگزاری جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد همزمان با میلاد امام حسن المجتبی (ع) در اردبیل خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ مراد فتحی افزود: این مراسم شب پانزدهم ماه رمضان مصادف با شب میلاد امام حسن المجتبی (ع) با حضور خیرین و افراد نیکوکار استان همزمان در شهرستانهای استان اردبیل نیز برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمار ۴۸۰ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در اردبیل یادآور شد: این تعداد با مبلغ بدهی بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال در زندان‌های استان حضور دارند.

مدیرکل زندان‌های استان جرایم غیرعمد را دیه تصادفات غیر عمد، جرایم مالی غیر کلاهبرداری و مهریه برشمرد و افزود: طی سال های گذشته بخش عظیمی از مطالبات از سوی شاکیان بخشوده شده که نشان داده از شاکیان نیز می توان به عنوان خیرین یاد کرد.

به گفته فتحی هم اکنون پرونده هایی داریم که هر دو طرف به واسطه یک تصادف سرپرست خانواده را از دست داده اند. یکی در زندان بسر می برد و دیگری یا زمین گیر شده و یا فوت کرده، اینجا است که حضور پر خیر و برکت خیرین در جشنهای گلریزان و مساعدت های آنها باعث می شود تا زندانی از زندان آزاد شده و به آغوش گرم خانواده اش بازگردد و شاکیان به حداقلی از مطالبات خویش برسند.

وی با دعوت از شهروندان این استان برای شرکت در جشن های گلریزان خواستار تبلیغ فرد به فرد افراد ذی نفوذ و دارای تاثیر و ریش سفیدان و بزرگان اقوام و محلات در بین مردم شد و از هنرمندان، ورزشکاران مطرح و چهره های شاخص اجتماعی نیز برای حضور در این مراسم دعوت کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.