پال رایان: جزئیات تماس قاتل اورلندو با پلیس را سانسور نکنید

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از اوباما خواست تماس تلفنی قاتل اورلندو با پلیس را سانسور نکند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سی بی اس، پال رایان، از اوباما درخواست کرد در تصمیم به سانسور تماس قاتل ارولندو با فوریت های پلیسی تجدید نظر کند.

پلیس فدرال آمریکا روز دوشنبه بخشی از چهار تماسی که عمر متین، مرد مسلح عامل کشتار روز 12 ژوئن با پلیس برقرار کرده است را منتشر کرد؛ اما در این تماس ها، بخش مربوط به سوگند وفاداری متین به گروه تروریستی داعش حذف شده است.

لورتا لینچ دادستان کل آمریکا در مصاحبه صبح یکشنبه خود با برنامه «این هفته» شبکه اِی بی سی گفت: من می گویم بخشی از تماس های او (عمر متین) را حذف می کنیم چون قرار نیست بخش مربوط به سوگند وفاداری او را منتشر کنیم. ما (مقامات قضایی آمریکا) نمی خواهیم آنان که شاهد این وحشت بوده اند دوباره قربانی شوند.
 
لینچ در گفتگو با «ملاقات با رسانه ها»ی شبکه ان بی سی نیز گفت: آن چه ما منتشر نخواهیم کرد، ادعای وفاداری این فرد به گروه های تروریستی و مهم تر از آن، شعارپردازی او است. مانمی خواهیم دوباره شنوای سوگند وفاداری او باشیم.

وی در پاسخ به پرسش برنامه «رودرروی مردم» شبکه سی بی اس در مورد اطلاعات بیشتر در خصوص سانسور مقامات گفت: من روز سه شنبه برای جلسه توجیهی خود به ارولندو خواهم رفت. من با افراد حاضر در صحنه صحبت خواهم کرد، و به دیدن قربانیان و اولین نیروهای امدادی حاضر خواهم رفت و درباره نوع پشتیبانی آن ها از نیروهای محلی اعمال قانون و افراد آسیب دیده توضیح خواهم خواست.

این کشتار در باشگاه شبانه همجنس گرایان اورلندو، 50  کشته و 53 زخمی برجای گذاشت.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار