انتقاد رئیس مجلس نمایندگان آمریکا از پیام توییتری ترامپ

پال رایان از نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا خواست به جای حاشیه پردازیها به مسائلی که برای مردم مهم است بپردازد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس مجلس نمایندگان آمریکا دونالد ترامپ را به دلیل ارسال یک پیام توییتر در شبکه اینترنت سخت به باد سرزنش گرفت و از این نامزد جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا خواست به جای حاشیه پردازیها به مسائلی بپردازد که برای مردم آمریکا مهم است.

ترامپ در این توییت خود با هدف حمله به هیلاری کلینتون رقیب دمکراتش در انتخابات، عکسی از وی در کنار اسکناسهای یکصد دلاری و یک ستاره داود چاپ کرده است.

اما این توییت به دلیل شهرت یهودیان در سال های دور به حریص و پول دوست بودن، یهودی ستیزانه تلقی شده و خشم بسیاری از رای دهندگان جمهوریخواه را بر انگیخته است. هرچند که توییت ارسالی کمی بعد حذف شد و به جای ستاره داود یک دایره به تصویر کشیده شد.

رایان در یک گفتگوی رادیویی گفت :' اگر به تصاویر ضد یهودی نگاهی بیندازید می بینید که آنها جایی در مبارزه انتخابات ریاست جمهوری ندارند. نامزدها باید این موضوع را بدانند. خوشبختانه توییت حذف شده است. '

وی با اشاره به این که نمی داند کدام 'پادویی ' در ستاد انتخاباتی ترامپ این توییت را فرستاده است ولی آنها باید قضیه را ' جفت و جور ' کنند افزود: این ستاد باید در مبارزه انتخاباتی دوباره حواس خود را بر ' مسائلی متمرکز کند که برای عموم مردم مهم است. '

رایان که ضمن انتقاد داشتن به ترامپ ناگزیر نامزدی وی را مورد تایید قرار داده است، گفت : وی در ابتدا به این توییت که در اصل روز شنبه ارسال شد توجهی نکرده چرا که اگر به هر پیام مسخره ای توجه کند دیگر وقت نخواهد داشت به وظایف اصلی خود بپردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار