پوررضایی پرامتیاز ترین سوارکار سال 95

داود پوررضایی به عنوان پرامتیازترین سوارکار مسابقات پرش با اسب رده C بزرگسالان و بالاتر در سطح ملی و بین المللی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛با اعلام امتیازبندی نهایی فدراسیون سوارکاری در بخش پرش با اسب رده c بزرگسالان و تقسیم امتیازات در مسابقات ملی و بین المللی، داود پوررضایی 27 ساله با امتیاز 129/7 در سه ماهه اول سال 95 به عنوان پرامتیاز ترین سوارکار این لیست معرفی شد.

داود پوررضایی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: از اول سال 95 تا کنون 24 مسابقه پرش در کشور برگزار شده است که با اسب های مختلفی دراین رقابت ها حضور داشتم. با محاسبه امتیازات در رده های c به بالا توانستم در صدر جدول پرامتیازهای سال 95 قرار گرفتم.

وی درباره ورودش به سوارکاری اظهار داشت سوارکاری را از سن پایین آغاز کردم. 18 سال است با اسب زندگی می کنم خانواده ام همگی سوارکار بودند. پدرم باشگاه سوارکاری داشت و من مجبور بودم با اسب ها درارتباط باشم. به ندرت کسانی که سوارکاری را در سن بالا شروع می کنند می توانند موفق باشند. شرایط باید ایده آل باشد تا بتوان در این رشته پیشرفت کرد.

پوررضایی درباره چگونگی پیشرفت سوارکاری در کشور خاطر نشان کرد هر چه راه بازتر باشد تا سوارکاران داخلی به خارج کشور بروند و یا خارجی ها به ایران بیایند، شرایط بهتر خواهد شد. سوارکاران ایرانی با همین شرایط نیز توانستند مقام هایی قابل قبولی کسب کنند. اگر شرایط بهتر شود مطمئنا پیشرفت ها نیز چشم گیرتر خواهد بود. رییس فدراسیون جهانی در حاشیه مسابقات csi به تهران آمد و از نزدیک مشکلات را نظاره گر بود. امیدوارم مشکل قرنطیه به زودی حل شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار