خوشدل: برای فراگیری سوارکاری یک عمر کافی نیست

علیرضا خوشدل سوارکار پرسابقه کشورمان معتقد است برای فراگیری سوارکاری یک عمر کافی نیست بلکه لازم است هر کسی دو یا سه بار عمر کند.

علیرضا خوشدل سوارکار کشورمان در گفت و گو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران گفت: با برگزاری مسابقاتی مانند CSI دو ستاره و حضور سوارکاران خارجی در کشور مطمئنا سوارکاران داخلی مطالب جدیدی می آموزند. درباره حضور سوارکاران خارجی در کشور نگاهی کاملا مثبت دارم. کار کردن  در کنار آنان باعث می شود نه تنها سوارکاران بزرگسال کشور بلکه سوارکاران جوان و نوجوان از خارجی ها سبک جدید سوارکاری، ارتباط با اسب و تمرین هایی متفاوت را فرا بگیرند.
خوشدل افزود سوارکاران خارجی اطلاعاتی به روز تری دارند و می توانند در ارتقای سطح دانش سوارکاری در کشور بسیار مفید باشند. به جای اینکه ما با صرف هزینه های فراوان در مسابقات مختلف برون مرزی حاضر شویم با کمترین هزینه میزبانی کشورهای دیگر را در ایران انجام می دهیم. 
وی ادامه داد چند ماه گذشته یک مربی آلمانی به ایران آمد و من به همراه چند تن دیگر پس از شرکت در کلاس های مربیگری  توانستیم مدرک مربیگری بین المللی خود را دریافت کنیم. من با سابقه زیادی که در رشته سوارکاری دارم باز هم در این کلاس ها مطالب زیادی آموختم که تا قبل از آن نمی دانستم. معتقدم برای فراگیری سوارکاری یک عمر کافی نیست بلکه هر فردی باید دو یا سه بار عمر کند تا بتواند سوارکاری را بیاموزد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار