غروی: سوارکاری ایران می تواند در دنیا مدال آور باشد

فائزه غروی سوارکار کشورمان گفت: با توجه به پتانسیل های موجود در سوارکاری ایران، این رشته می تواند در دنیا مدال آور باشد.

غروی: سوارکاری ایران می تواند در دنیا مدال آور باشدبه گزارش خبرنگار   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فائزه غروی به همراه خواهرش و دنیا فکوریان یکی از سه بانوی سوارکار کشورمان است که در مسابقات سوارکاری بین المللی  CSI دو ستاره شرکت کرده است. 
غروی به خبرنگار ما گفت: تا 2 سال پیش سوارکاری با مشکلات فراوانی روبرو بود. از جمله مشکل قرنطینه که رفت و آمد به داخل و خارج از کشور را مشکل کرده بود. اما با این وجود سطح سوارکاری پیشرفت کرد و امروز می تواند نتیجه بگیرد. اما با همت فدراسیون در یکی دو سال اخیر سوارکاران توانستند به مسابقات کوبا، قطر و آذربایجان بروند و هم سوارکاران خارجی به کشور بیایند تا ما هم بتوانیم خود را بسنجیم. 
سوارکار بانوی کشورمان ادامه داد حال که دومین دوره مسابقات بین المللی در کشور برگزار شد فرصتی مناسب برای همه به خصوص برای بانوان سوارکار ایجاد شده است. 
وی افزود چه فدراسیون و چه سوارکاران از حمایت های دولتی هیچ بهره ای نمی برند. تنها بخش خصوصی است که سوارکاری را به پیش می برد. مطمئن باشید سوارکاری ایران می تواند در سطح دنیا مدال آور باشد.
غروی خاطر نشان کرد تعداد بانوان از نظر تعداد در سطح حرفه ای سوارکاری بسیار کم است. خانم ها ترجیح می دهند در سطوح پایین تر به سوارکاری بپردازند. بیشتر در مسابقات قهرمانی و جام ها حضور می یابند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار