اردبیل؛

کشف و ضبط 17 میلیارد ریال کالای قاچاق در شهرستان سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: با تلاش و اهتمام مسئولان مربوطه با قاچاق کالا، در شهرستان سرعین ۱۷ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در جلسه بررسی قاچاق کالا در شهرستان سرعین اظهار داشت: مبارزه جدی با قاچاق کالا و ورود آن به شهرستان سرعین از مهمترین برنامه‌ها در منطقه بوده که باید با جدیت توسط مسئولان مربوطه این امر پیگیری شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای مبارزه با پدیده قاچاق در شهرستان بیان کرد: با تلاش و اهتمام مسئولان مربوطه با قاچاق کالا، در شهرستان سرعین 17 میلیارد و 450 میلیون ریال کالای قاچاق کشف و ضبط شده است.

فرماندار شهرستان سرعین افزود: این کالاها شامل پوشاک، مواد غذایی و فراورده‌های نفتی قاچاق بوده که با دستگیری عوامل و قاچاقچیان و تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شده و در زمینه تخلفات آنها تصمیم‌گیری شده است.

ناصری تصریح کرد: پدیده شوم قاچاق ضربه‌ای مهلک در مسیر توسعه و رونق اقتصادی بوده و سبب ایجاد اختلال در مسیر اشتغال و تولید داخلی می‌شود که باید مبارزه بی‌امان با این پدیده در سطح جامعه به شکل همه‌جانبه‌ای انجام شود.

وی قاچاق را مانعی بزرگ در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: با توجه به شعار سال باید تلاش کنیم تا با تشدید اقدامات در راستای مبارزه با قاچاق کالا زمینه توسعه تولیدات بومی و داخلی را فراهم آورده و تحقق اقتصاد مقاومتی را زمینه‌ساز شویم.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کشف ، ضبط ، کالای ، قاچاق ، سرعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.