ترمیم حقوق اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان از ترمیم حقوق اعضای هیأت علمی و اختصاص پایه‌ای علمی به آنها خبر داد.

نعمت‌الله موسی‌پور معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص وضعیت دریافتی اعضای هیأت علمی این دانشگاه گفت: وضعیت علمی استادان دانشگاه فرهنگیان از هیأت امنا به هیأت علمی تطبیق پیدا کرده است اما سایر شرایط آن تغییراتی نداشته است.

وی ادامه داد: با این وجود از لحاظ حقوقی نیز باید استادان در میزان دریافتی تغییراتی را داشته باشند اما شرایط طبق روال سابق است یعنی برای استادان دانشگاه حقوق مدرسی که پیش از این دریافت می‌شد لحاظ می‌شود.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد: دانشگاه در تلاش است تا با پیشنهاد معاونت آموزشی وضعیت حقوقی استادان را ترمیم کند و این طرح جزء اولویت‌های امسال دانشگاه فرهنگیان است.

موسی‌پور بیان کرد: پیش‌بینی شده تا از طریق مصوبات ضریب سختی کار استادان کاهش یابد یا ضریب حقوقی آنان افزایشی متناسب با اعضای هیأت علمی داشته باشد.

وی از دیگر مواردی که برای اعضای هیأت علمی در سال تحصیلی آینده در نظر گرفته شده اعطای پایه علمی استحقاقی برشمرد و گفت: اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از سال گذشته بر اساس آیین‌نامه هیأت علمی فعالیت خود را ادامه دادند و پیش از این تجربه آن را نداشتند لذا طی این مدت ترفیع علمی برای آنها لحاظ نشده است.

موسی‌پور با بیان اینکه استادان دانشگاه فرهنگیان درعرصه تربیت معلم تجربه زیادی دارند، عنوان کرد: برای اینکه اعضای هیأت علمی با رکود علمی مواجه نشوند به پیشنهاد دانشگاه اعطای رتبه علمی برای آنان در نظر گرفته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: هر چند این طرح هزینه زیادی برای دانشگاه دارد اما با توجه به اینکه از اهمیت بالایی برای استادان برخوردار است جزو اولویت برنامه‌های امسال است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار