تاسیسات دریایی ایران در دومین دیدار خود در جام باشگاههای جهان به مصاف پرافتخارترین تیم برزیل می رود.

مصاف پرافتخارترین تیم برزیل با نماینده  ایرانبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تاسیسات دریایی ایران طی نخستین حضورش در رقابت های جام باشگاههای جهان بامداد امروز با تیم بارسلونا رو به رو شد و در نهایت با نتیجه 4-2 این بازی را به رقیب قدر خود واگذار کرد.

در ادامه رقابت ها با و در روز دوم بازی ها تاسیسات دریایی ساعت 00:15 بامداد ششم تیر ماه برایر تیم کارلوس باربوسا قرار می گیرد.

با توجه به صحبت ها شمسایی انتظار می رود تسلط بازیکنان در این بازی بالاتر باشد تا شاهد رقابت زیباتری از نماینده ایران در قطر باشیم البته نباید از حق بگذریم که تاسیسات دریایی با وجود مشکلات و نداشتن رقابت ها ی تدارکاتی ایده آل مقابل بارسلونا دست و پا بسته نبود.

حال پیش از رقابت تاسیسات دریایی با کارلوس باربوسا به معرفی این تیم می پردازیم.

کارلوس باربوسادر سال 1976 تاسیس شد و با پشت سرگذاشتن رقابت ها به لیگ برتر برزی رسید تا عناوین مختلفی را ازآن خود کند عملکرد خیره کننده این تیم  با کسب 5  قهرمانی در لیگ برزیل عنوان پرافتخارترین تیم را به خود اختصاص دهد. این قهرمانی ها در سالهای 2001، 2004، 2006، 2009 و 2015 به دست آمده است و آخرین عنوان قهرمانی این تیم را رقیب تاسیسات در دوره جدید جام باشگاههای جهان کرد.

طبق آمار تیم فوتسال کارلوس باربوسا افتخارات بسیاری را در کارنامه خود ثبت کرده است که در میان آنها می توان به 3 بار کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای جام باشگاههای جهان، 3 بار قهرمانی در رقابت های آمریکای جنوبی و 9 بار قهرمانی در جام ریوگراند دیسبول اشاره کرد.
با این پیشینه یاران شمسایی کاری دشوار برابر حریق در پیش رو دارند.

همچنین دیگر تیم ها در گروه یک و دو با یکدیگر به رقابت می پردازند که برنامه بازی های روز آن به شرح زیر  است:

۵ تیر
بازی ۵: بارسلونای اسپانیا – دینامو مسکوی روسیه / ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه اسپایر
بازی ۶: مگنوس برزیل – الریان قطر / ساعت ۲۲:۳۰ – ورزشگاه علی بن حامد

۶ تیر 
بازی ۷: کارلوس باربوسا – تأسیسات دریایی / ساعت ۰۰:۱۵ – ورزشگاه اسپایر
بازی ۸: اینترمویستار اسپانیا – لیسبون بنفیکای پرتغال / ساعت ۰۰:۱۵ – ورزشگاه علی بن حامد



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار