واکنش سایت AFC به حضور شمسایی در جام باشگاه‌های آسیا

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در فاصله یک هفته مانده به آغاز جام باشگاه‌های فوتسال آسیا، در گزارشی به حضور شمسایی در این مسابقات پرداخت.

واکنش سایت AFC به حضور شمسایی در جام باشگاه های آسیابه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در فاصله   هفت روز مانده به آغاز جام باشگاه های فوتسال آسیا ،سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا طی گزارشی اقدام به معرفی تیم های حاضر در این مسابقات کرد.
 AFC گزارش خود را با معرفی تاسیسات دریایی و وحید شمسایی بازیکن- سرمربی موفق آن آغاز کرد.

در این گزارش آمده است: سه قهرمان جام باشگاه های فوتسال آسیا ، از جمله تاسیسات  دریایی قهرمان سال 2015 ،از ایران هستند. 
چهار بازیکن تاسیسات دریایی از اعضای تیم ملی ایران هستند که در ماه فوریه قهرمانی بازی های  فوتسال جام ملت های آسیا را به دست آورد، و هدایت این تیم بر عهده وحید شمسایی مربی-بازیکن سرشناس است.

این گزارش در ادامه به افتخارات شمسایی اشاره کرده و می گوید: شمسایی  ساله40، 390 گل بین المللی به ثمر رسانده است و در فهرست درخشان افتخارات او هشت قهرمانی در مسابقات فوتسال جام ملت های آسیا و هشت جایزه بهترین گلزن این مسابقات ، سه  جایزه بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا، دو عنوان قهرمانی جام باشگاه های فوتسال آسیا به عنوان بازیکن و سه قهرمانی در لیگ ایران به عنوان مربی به چشم می خورد.

تاسیسات به تازه از اخیر مسابقات فوتسال جام بین قاره ای2016 آمده ، که  در آنجا آنها با اختلاف نزدیکی  مقابل سه تیم از قویترین تیم های باشگاهی فوتسال جهان شکست خوردند.

رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا از 15 تا 23 جولای ( 25 تیر تا 2 مرداد) با حضور 12 تیم در بانکوک تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۸ تير ۱۳۹۵
چقدر غلط نگارشی دارین!!!!
آخرین اخبار