محقق فیلم جدید خود را می‌سازد/حضور «ممیرو» در جشنواره زردآلوی طلایی

محقق: در حال نگارش فیلمنامه‌ای به طور مشترک با وحید حاجی لویی هستم که کارگردانی آن بر عهده خودم و تهیه‌کنندگی را رضا محقق انجام می‌دهد.

هادی محقق کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای به طور مشترک با وحید حاجی لویی هستم که فعلا اسم خاصی را برای آن انتخاب نکردیم که کارگردانی آن برعهده خودم و تهیه کنندگی را رضا محقق انجام می دهد.

وی در مورد قصه فیلم بیان کرد: قرار است قباد سه روز برود، این یک خطی قصه جدیدترین فعالیت سینمایی من است.

کارگردان «ممیرو» با بیان این مطلب که هنوز برنامه خاصی برای حضور در جشنواره و جای دیگری نداریم، اظهار داشت: در ابتدا قصد ما ساخت فیلمی سالم و مخاطب پسند است و بعد روی زمان اکران و حضور در جشنواره های داخلی و خارجی تمرکز خواهیم کرد.

این کارگردان در مورد لوکیشن‌های فیلم و تعداد جلسات فیلمبرداری آن عنوان کرد: کل لوکیشن های فیلم در شهر دهدشت می‌گذرد و فکر می‌کنم فیلمبرداری حدود سی و پنج جلسه طول بکشد.

محقق با اشاره به اینکه از بازیگران مطرح در فیلم جدیدش استفاده نخواهد کرد گفت: این فیلم از یک بازیگر اصلی مرد و چندین بازیگر که همه آنها بومی هستند، بهره می برد و از بازیگران مطرح استفاده نمی کنیم. چون بهره بردن از بازیگر مطرح، به دلیل موضوع و گویش فیلم از باورپذیری آن کم خواهد کرد.

محقق در بخش پایانی صحبت های خود در خصوص حضور «ممیرو» در جشنواره های خارجی خاطرنشان کرد: بیست و چهارم تیر عازم سفر به ارمنستان جهت حضور در جشنواره زردآلوی طلایی هستم.



انتهای پیام/


 

برچسب ها: فیلم ، ممیرو ، هادی محقق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.