وقتی «رفع فوری تحریم ها» انتظار بیجای ایرانی ها می شود!

جان برنان رئیس سیا با بیان اینکه برخی در ایران انتظارات بیجایی از برجام دارند ادعا کرد رفع فوری تحریم ها یکی از این انتظارات است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «جان برنان»، رئیس سازمان سیا روز چهارشنبه هشدار داد که حملات فرودگاه آتاتورک استانبول ممکن است با الگویی مشابه در خاک آمریکا تکرار شوند.

وی گفت: «من از دیدگاه یک فرد متخصص در دستگاه اطلاعاتی که توانمندی‌های داعش و عزم آنها برای کشتن افراد را بررسی می‌کند، نگران هستم.»

وی در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: «ما با ایرانی‌ها ارتباط رسمی نداریم، اما آنها را خیلی خوب می‌شناسیم.»

برنان در ادامه به سوال یک خبرنگار درباره اینکه آیا «گروه‌های میانه‌رو» در داخل ایران دوام خواهند آورد، پاسخ داد.

رئیس سازمان سیا در پاسخ به این سوال گفت که برخی در داخل ایران انتظارات بیجایی از برجام دارند. برنان اضافه کرد «رفع فوری تحریم‌ها» یکی از این انتظارات است.

«جان برنان» گفت که فضای بین‌المللی در ارتباط با ایران در حال گذراندن دوره‌ای انتقالی است که به موجب آن، شرکت‌ها از زمان تحریم‌ها به سمت حرکت که فضایی هستند که در آن برخی مبادلات با این کشور مجاز است.  

برنان گفت: «من امیدوارم که با افزایش نفوذ و قدرت‌‌گیری برخی از عناصر مدرن‌تر در داخل دولت ایران و رئیس‌جمهور روحانی، شاهد این باشیم که ایران به سمت پیوستن دوباره به جامعه ملل حرکت کند و به وظایف و تعهداتش عمل کند.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۰ تير ۱۳۹۵
دنیایی که دین مان را نادیده بگیرد میخواهیم نباشد ! این ارزو را به گور خواهید برد . مرگ بر امریکا و اسرائیل و صهیونیسم و منافقین
United States of America
ناشناس
۱۰:۰۴ ۱۰ تير ۱۳۹۵
یعنی میخای ۴سال دیگه بمونی نه تورو خدا شوخیش جالب نیست بسه
آخرین اخبار