در آستانه دیدار پرتغال-لهستان

سانتوس:شانس هر دو تیم 50 درصد است/ پرتغال فقط رونالدو نیست

سرمربی پرتغال در آستانه دیدارتیمش مقابل لهستان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 ، شانس هر دو تیم برای پیروزی در این دیدار را به یک اندازه دانست.

سانتوس:شانس هر دو تیم 50 درصد است/ پرتغال فقط رونالدو نیستبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرناندو سانتوس معتقد است شانس تیمش برای پیروزی در دیدار روز پنجشنبه با لهستان  در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016 "50/50" بازی است وبا کم اهمیت دانستن کریستیانو رونالدو  در این بازی تاکید کرد بهترین تیم  برتر پیروز خواهد شد.

او گفت: همه در مورد کریستیانو صحبت می کنند .چرا همه در مورد او صحبت می کنند؟ چون او بازیکن شگفت انگیزی است و مردم در مورد بازیکنان شگفت انگیز زیاد  صحبت می کنند.

صدها بازیکن در فرانسه وجود دارند و ما در مورد آنها صحبت نمی کنیم. اما این طبیعی است که در مورد کریستیانو، روبرت لواندوفسکی، مانوئل نویر و غیره صحبت شود. همه بازیکنان ما می دانند که چگونه با این موضوع برخورد کنند و خود کریستیانو هم می داند که چگونه با آن کنار بیاید.

سانتوس افزود: من 23 بازیکن در شرایط بسیار خوب دارم،که البته یکی دو نفر از آنها مصدوم هستند. همه آنها بسیار با انگیزه اند، آنها می دانند که چه می خواهند و این تیم است که برنده این بازی خواهد شد. در این مرحله، استعداد یک ارزش افزوده است، اما تیم فاتح مسابقات می شود. تیم من تلاش دارد این کار را انجام دهد، آنها بسیار شجاع هستند و آنها سعی خواهند کرد همه استعداد خود را در عمل نشان دهند.

سانتوس با تمجید از پیشرفت لهستان گفت: آنها تیم بسیار قوی هستند و ما در دور مقدماتی و مرحله گروهی شاهد این مسئله بودیم.
در مرحله گروهی تنها دو تیم هفت امتیاز کسب کردند که لهستان یکی از آنها بود. در مسابقات مقدماتی آنها آلمان را شکست دادند و اینجا  با آنها مساوی کردند.
 
سرمربی پرتغال افزود: هر دو تیم دارای هدف مشترکی دارند، آنها می خواهند به بازی نیمه نهایی برسند. من معتقدم که ما صعود می کنیم وهمتای لهستانی من هم  فکر می کند تیم او به نیمه نهایی خواهد رفت. تیم برتر وجود ندارد، بازی 50/50 است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار