رسالت مهمترین کاربردهای دانشگاه در زمان حاضر است

معاون فرهنگی دانشگاه تهران رسالت در دانشگاه ها را مهمترین کاربردهای زمان حاضر دانست.

مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مهمترین جنبه دانشگاه رسالت آموزشی و پژوهشی است و می توان اذعان کرد که فعالیت های دانشجویی و فرهنگی و آنچه در حوزه رفتارهای دانشجویی شاهد آن هستیم از مهمترین کاربردهای دانشگاه در زمان حاضر است. 

وی افزود: آنچه  که دانشگاه را از یک آموزشگاه یا پژوهشکده های خارج از دانشگاه متمایز می کند، روحیه فعالیت دانشجویان و فضای فرهنگی است که دانشجویان را برای فراغت از تحصیل آماده می کند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران بیان داشت: بهترین و بیشترین نهادهای دانشجویی در دانشگاه تهران وجود دارد. در حوزه تشکل های اسلامی نیز دارای بیشترین تعداد تشکل اسلامی هستیم.

سرسنگی تصریح کرد: در حوزه ورزشی نیز شاهد فعالیت تیم‌های ورزشی دانشگاه تهران بودیم که توانستند بیشترین سهمیه را در المپیاد ورزشی دانشجویان کسب کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران با اشاره به ظرفیت های بالای این دانشگاه خواستار توجه بیشتر به فعالیت‌های فرهنگی شد و گفت: در بیانات رهبری در جمع اساتید و مسئولین دانشگاه به فعالیت‌های فرهنگی دانشجویان متعهدی که در حوزه فرهنگ فعالیت می‌کنند تاکید شده است و  رهبری همواره در سخنان خود مسائل علمی را در کنار مسائل فرهنگی بیان می کنند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.