اردبیل؛

افزایش 20 درصدی گردشگران ورودی به شهرستان سرعین

فرماندار شهرستان سرعین گفت: پیش‌بینی می‌شود همزمان با تعطیلات عید سعید فطر امسال میزان مسافران و میهمانان ورودی به شهرستان سرعین ۲۰ درصد افزایش یابد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ عاطف ناصری در جلسه مدیریت بحران شهرستان سرعین اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود همزمان با تعطیلات عید سعید فطر امسال میزان مسافران و میهمانان ورودی به شهرستان سرعین 20 درصد افزایش یابد.

وی گفت: تا قبل از آغاز سفرها به شهرستان باید از آمادگی لازم و کافی برخوردار باشیم که لازمه این امر بررسی نارسایی‌ها و مشکلات و پیش بینی و به‌کارگیری تمهیدات لازم برای هرگونه مسائل و مشکلات احتمالی در ایام پیک مسافر است.

ناصری با اشاره به شرایط بحرانی در تعطیلات عید سعید فطر و افزایش مسافران و گردشگران در این شهرستان گفت: از تمامی دستگاه های اجرایی شهرستان انتظار می‌رود تا به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران بوده و خدمت‌رسانی شایسته و مناسب را در اولویت قرار دهند.

فرماندار سرعین افزود: گردشگری مهمترین محور توسعه شهرستان سرعین بوده و باید تلاش کنیم تا هر چه بیشتر اقدامات در این حوزه در شهرستان تقویت شود که نارسایی و مشکل در مسیر خدمات‌رسانی به مسافران می‌تواند در توسعه صنعت گردشگری خدشه و خلل ایجاد کند که باید با آمادگی کامل از بروز این امر جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.