اردبیل؛

راه اندازی مراکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم اردبیل

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۸ مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق محروم و روستایی اردبیل احداث می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ فرهاد پورفرضی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز بهداشتی روستای شام اسبی اردبیل اظهار داشت: مجوز راه‌اندازی 8 مرکز بهداشت در استان اردبیل از سوی وزارت بهداشت و درمان اخذ شده است و تا پایان امسال این 8 مرکز درمانی در مناطق روستایی استان اردبیل افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه زمین‌های راه‌اندازی مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق روستایی استان مشخص شده است، گفت: به منظور راه‌اندازی هر یک از این مرکز بهداشتی در مناطق معین شده 800 میلیون تومان اعتبار هزینه می‌شود که این مراکز در زیربنای 700 مترمربع راه‌اندازی می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل تصریح کرد: در حال‌حاضر 102 مرکز بهداشتی و درمانی در مناطق شهری، روستایی و محروم استان اردبیل برای متقاضیان خدمات ارائه می‌دهند که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این آمار امسال به 110 مورد افزایش می‌یابد تا دغدغه و نگرانی مردم در حوزه بهداشت و درمان برطرف شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.