ارومیه؛

تشکیل جلسه شورای آرد و نان در شهرستان مهاباد

جلسه شورای آرد و نان مهاباد با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در سالن جلسات این فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، کتانی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مهاباددراین جلسه ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از مردم وبازاریان و مسئولین شهرستان بخاطر حضور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشتند که مبنای کار باید بر اساس آمار و ارقام دقیق باشد و آمار صحیح از سوی متولیان امر در بحث تعداد نانوایی ها و سهمیه آنها میتواند مثمر ثمر باشد و در خدمات رسانی درست به مردم تاثیر گذار گردد.

صادق قادری رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان مهاباد نیز دراین جلسه گزارشی درخصوص نانوایان شهر ارائه وگفت: تعداد نانواییهای بدون مجوز در سطح شهرستان 22 واحد نان لواش 32 واحد نان روغنی 12 واحد نان بربری 8 واحد نانوایی دو پخته و 5 واحد نان سنگکی است.

وی در راستای افزایش کیفیت نان افزودبصورت هفتگی از کارخانجات تولید آرد بازرسی و از گندم های مصرفی و آردهای تولیدی نمونه برداری و آزمایش کیفیت به عمل می آید.

رییس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان مهاباد تعداد نانواییهای روستایی را 63 واحد اعلام که تعداد 20 واحد از این تعداد مجهز به موتور برق اضطراری در مواقع قطعی برق می باشند .

قادری حرمت گذاری به کشاورزان و تولید کنندگان در راس برنامه های اداره صنعت ،معدن و تجارت می باشد ، برنامه ریزی می نماییم که در راستای اقتصاد مقاومتی قدم برداریم .

گفتنی است شهرستان مهاباد با 215 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.