نبود دستمال توالت، علت نپیوستن به تروریست‌های داعش در سوریه!+ عکس

یک شهروند استرالیایی که متهم به عضوگیری برای گروه تروریستی داعش است اعتراف کرد به دلیل نبودن دستمال توالت حاضر نشده است به سوریه برود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکۀ العالم، «حمدی قدسی،» در جلسه محاکمه ای که در استرالیا برگزار شد اذعان کرد از طریق سامانه پیام رسانی «واتس اپ» با اعضای جدید داعش ارتباط برقرار می کرده و شرایط زندگی در اردوگاه های این گروه تروریستی را از آنها جویا می شده است.

نبود دستمال توالت، علت نپیوستن به تروریست‌های داعش در سوریه!+ عکس

روزنامه دیلی میل، چاپ انگلیس در شماره دوشنبه گذشتۀ خود، به نقل از القدسی نوشت که آن ها از نبودن اتاق خوابهای مناسب و اینکه مجبورند شب را روی زمین و حتی در خیابان بخوابند شکایت داشتند.

اعضای داعش همچنین به قدسی گفته بودند سرویس‌های بهداشتی در این اردوگاه ها عبارت است از گودال های کوچکی که در زمین حفر شده اند و از دستمال توالت هم در آن‌ها خبری نیست.

قدسی گفت پس از گرفتن تمام این اطلاعات و شناخت شرایط زندگی در اردوگاه های داعش در سوریه، به این نتیجه رسیده است که باید در استرالیا بماند .حمدی قدسی 41 ساله، در سال 2013 به اتهام عضوگیری برای داعش از میان جوانان استرالیایی دستگیر شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۱ ۱۸ تير ۱۳۹۵
اینا کین دیگه خدا ............... کم دارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۱۶ تير ۱۳۹۵
چرا مگه زبان داعشی ها دستمال توالت نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ تير ۱۳۹۵
خود داعسی ها دستمال توالت هستن
آخرین اخبار