جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر

بازگشت زنانی که برای "جهاد نکاح" به سوریه و عراق رفته بودند؛ به بحرانی بزرگ برای جامعۀ اردن تبدیل شده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شام نیوز، بازگشت زنانی که برای "جهاد نکاح" به سوریه و عراق رفته بودند؛ به بحرانی بزرگ برای جامعۀ اردن تبدیل شده است.

بر این اساس، منابع امنیتی اردنی خبر دادند  تنها در سال 2015، بیش از 30 دختر از دانشجویان دانشگاه های اردن، در حالی که یا باردار بودند یا دچار بحران های حاد روانی، به این کشور بازگشتند.

جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر

این منابع امنیتی گفتند: «چراغ خطر زمانی روشن شد که سه تن از زنان اردنی که برای جهاد به سوریه رفته بودند، در اواسط ماه آوریل 2015 (اواخر فروردین 1394) به اردن برگشتند. دولت اردن، به همین سبب، رسماً نظارت بر مساجد و فروشگاه های پوشاک زنانه را آغاز کرد، اما در همان حال، 28 دختر اردنی دیگر، به کشور برگشتند و اعتراف کردند که شمار دیگری از زنان اردنی همچنان در عرصۀ جنگ در سوریه حضور دارند و اکثر آن ها در شهر رقه به سر می برند.

جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر


جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر

جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر


به گفتۀ این منابع "گزارش هایی که توسط مجله ای انگلیسی که در سال 2014 منتشر شد، فاش کرد زنان اردنی، پس از تونسی ها، در رتبۀ دوم از زنانی هستند که برای جهاد نکاح به عراق و سوریه رفته اند، اما اردنی ها در آن زمان، به سبب کمبود اطلاعات این موضوع را انکار کردند".

این منبع افزود: "اما اکنون ناچاریم این حقیقت را فاش کنیم، زیرا جامعۀ اردن باید ما را در عبور از این بحران یاری کنند. ما با تفکراتی تندرو و منحرف مواجهیم که شاید مردم مساجد با آن ها موافق نباشند، اما مطمئناً شیوخ مساجد آن ها را می پذیرند!"

جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر

جهاد نکاح داعش و بازگشت دختران باردار به کشورشان+تصاویر


گفتنی است که روزنامۀ انگلیسی "تلگراف"، در اواخر سال 2014، با انتشار گزارشی فاش کرد "اکثر زن هایی که به گروه تروریستی داعش پیوسته اند، اردنی هستند".

این روزنامه همچنین دربارۀ خطر این زن ها هنگام بازگشت به کشورشان هشدار داده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ش
۱۵:۴۰ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
زن های جهاد نکاح اغلب ایدز میگیرن از شوهرهاشون. چون هر چند روز با یک نفر ازدواج میکنن و بیماریهای مقاربتی در میان داعشی ها و زنانشون یک مسئله ی واضح هست که خیلی هاشون هم اقرار کردن. حتی بچه هایی که به دنیا میان هم ایدز دارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۰۹ اسفند ۱۳۹۸
چقد اینا احمقن آخه چرا خودشون و تو کثافت می اندازن اعصابم خورد شد
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۷:۰۸ ۲۵ فروردين ۱۳۹۷
بچه که گناهی نداره مادر هم تا وقتی که مادر حضور برای بچه لازمه باید باشه بعد بچه رو باید جدا کنن چون اصل وظیفه تربیت به عهده مادره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۹ تير ۱۳۹۵
اینها از نسل کسانی هستن که پیامبر عزیز اسلام در موردشان فرمودند"آیا اگر از بین شما بروم دوباره به دوران جاهلیت بر خواهید گشت؟بله به دوران اجداد و پیشینیان جاهلشان برگشتن. اینها آبروی هرچه مسلمان و هر انسان باشرافتی را بردن.کاش مردم جهان زودتر به این نتیجه برسن که رهبری این جهان باید برسد به دست امام زمان عج و بفهمن که این دنیا احتیاج به یک مدیر مدبر همه چی تمام داره.خدایا نسل کسانی که باعث تباهی نسل بشر شده اند را از زمین برکن با ظهور منجی عالم بشریت که درود خدا بر او و آلش باد.........
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۹ تير ۱۳۹۵
ناشناسهای محترم: Iran, Islamic Republic of ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ و
Iran, Islamic Republic of ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷ آخه به جرم پدر و مادر که نمی شود بچه را کشت؟ جان و روح دارد. اسمش رویش است: بچه و جنین. هرچند تاریخ نشان داده جنایات بسیاری توسط افرادی که اینجوری متولد می شوند رخ داده و هیچ کس دوست ندارد چنین بچه ای حتی در صورت بزرگ شدن در نزدیکی اش باشد ولی اینها دلیل کشتن یک بچه که در بوجود آمدن خودش گناهی نداشته نیست. خدا پدر و مادرشو لعنت کند. اونها باید مجازات شوند. این دختران مگر دختربچه بودند که گول بخورند؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۷ تير ۱۳۹۵
دختران تحصیلکرده اردن و تونس که این تفکر متحجرانه واپسگرای تکفیری وهابی را پذیرفته اند وبا علم پا به این باتلاق متعفن داعش و النصره و ده ها گروه های مزدور و جنایتکار خارجی نهاده و هر کدام با ده ها وهابی چچنی و داقستانی و پاکستانی عرب سعودی و عراقی و سوریه ای و کرد و روسی و مغولستانی همبستر شده و معلوم نیست فرزند همراه از کدام مزدور است و فردا آنها نیز جنایتکارانی پرورش داده میشوند که در اجتماعات انتحاری و یا با خودروی بمب گذاری به داخل جمعیت مردم بی دفاع میشوند چه مصیبت عظمایی این دختران که العان خود نیز بیماران روانی و به یغما رفته ای هستند که توسط مفتی های آل سعود و قطر و تونس فراخوان جهت جهاد نکاح تشویق شده و وعده بهشت در دنیا و آخرت را به آنها داده اند ولی آنها با برزخی وحشتناک و دروغی بزرگ بنام برده جنسی برای مزدوران داعش و النصره و گروه های مختلف وهابی و مزدوران اجاره ای هستند و روزانه با بیش از ۵۰نفر همبستر شده و ماشین دفع غریزه حیوانی داعش هستند و لا غیر و حالا با متلاشی شدن تکفیری ها آنها که اکثرا باردار داعشیان وحشی هستند به کشور خود باز میگردند که این بزرگترین تحدید برای آنها است دولتها باید در مبداء آنها را شناسایی و فرزندان بدون پدر را سقط کنند که لااقل این موجودات بدون پدر باعث بدبختی کشور و ملت آنها نشود و حتی خود زن ها هم باید در کمپ نگهداری تا کاملا درمان و یا اصلاح شوند و آنهایی که اصلاح ناپذیرند زندانی و یا از بین ببرند چرا که آنها موجواتی خود رای بودند که نه توجه به خانواده و نه دولتشان نکردند و پی خواست دل و تن فروشی به وهابیان رفتند همان بهتر که با داعش نابود و دیگر مردم مجبور به دیدن و یا تحمل آنها با فرزندانی چندین پدره نباشند و امنیت مری کشورشان را در آینده درگیر وهابیت عصر جاهلیت عرب بدوی نکنند پس یا باید سقط کنند بدون پرسش و یا اصلا نپذیرند شهروند خائن و جنایتکار را که شادی دستشان هم به خون ملت بیگناه سوریه و عراق و لبنان و یمن آلوده باشد که دیگر واویلتا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۱۷ تير ۱۳۹۵
اینها را در بازگشت باید با بارشان یکجا اعدام کنند که نسل فساد در جامعه گسترش نیابد.
Germany
عباس df
۲۳:۱۸ ۱۷ تير ۱۳۹۵
به این تفکر میگن فاشیسم نژادی
آخرین اخبار