تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

لایحه احداث تراموا در تهران هنوز به شورای شهر ارائه نشده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت:شهرداری تهران هنوز لایحه احداث تراموا در تهران را به شورای شهر تهران ارائه نداده است، این موضوع در وهله اول باید در کمیسیون حمل و نقل بررسی شود.

رضا تقی پور سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه شهرداری تهران هنوز لایحه احداث تراموا در تهران را به شورای شهر تهران ارائه نداده است، اظهار داشت: احداث تراموا در تهران در وهله اول باید در کمیسیون حمل و نقل بررسی شود.

وی افزود: در بحث احداث تراموا صرف اینکه فقط افرادی در خصوص آن پیشنهاداتی ارائه دهند که ما در برخی از مسیرهای تهران نیاز به احداث تراموا داریم، نمی شود آن را اجرایی کرد به این منظور که برای اجرای هر طرح و لایحه ای باید اول آن را به صورت دقیق بررسی کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه شهرداری تهران از سال ها قبل در خصوص اجرای پروژه‌های خود با یک شرکت مشاور که خارجی‌ها نیز در آن حضور دارند، پیشنهادات مطرح شده را بررسی می کنند، تصریح کرد: با یک برنامه جامع از نظر فواصل نقاط دسترسی به مترو، اتوبوس و حمل و نقل عمومی موضوع تراموا را بررسی کرده اند البته بنده بعید می دانم که پیشنهاد جدیدی در خصوص این طرح قابل اجرا باشد.

تقی پور اضافه کرد: در کشورهای خارجی مترو، تاکسی، اتوبوس و همچنین وسایل حمل و نقل شخصی، جایگاه مشخصی دارند چراکه آنها برای هر کدام از این وسایل برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام می دهند.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر از هر فناوری جدیدی که مزیت داشته باشد و امکاناتی را به قابلیت شهر اضافه کند استقبال می کنند، گفت: این در حالی است که شهرداری تهران در خصوص آن لایحه ای را بررسی به شورا ارائه دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار