شایان:ارزنده از فردا برای المپیک استارت می زند

عضوسازمان تیم های ملی دوومیدانی گفت:محمد ارزنده که در مسابقات جام کازانوف سهمیه المپیک را بدست اورده است از فردا تمریناتش را برای حضور در المپیک آغاز می کند.

حسین شایان در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،اظهارکرد:سطح مسابقات جایزه بزرگ بد نبود،در بعضی از مواد ورزشکاران نتایج قابل قبولی را کسب کردند در بعضی رشته ها دوندگان نتوانستند سطح توقعات مسئولان فدراسیون دوومیدانی را برآورده کنند.

وی افزود: دوندگان در مواد پرشی نتوانستند نتایج قابل قبولی را در این رقابت جایزه بزرگ که به نوعی آخرین فرصت کسب سهمیه المپیک برای ورزشکاران بود بدست آوردند،البته زحمت خودشان را کشیدند و فدراسیون از عملکرد آنها رضایت دارد.

شایان گفـت: جعفر مرادی دونده ماراتن کشورمان که برای اولین بار در این رشته ایران را صاحب سهمیه المپیک کرده است، از مسئولان فدراسیون درخواست اردوی کنیا را کرده بود که مورد موافقت فدراسیون قرار گرفت اما به دلیل اینکه امکانات کشور کنیا مناسب نبوده،کمتر از 2 هفته تصمیم به برگشت گرفته است.

وی تصریح کرد:چیزی که مسلم است اینکه امکانات اردویی در کشورمان به مراتب بهتر از کنیا است و ورزشکاران ما بعد از حضور در آنجا و کشورهای دیگر متوجه این موضوع می‌شوند،شاید تنها چند کشور وجود داشته باشند که امکانات تمرینی آنها بهتر از کشور ما باشد.

عضو سازمان تیم های ملی در ادامه گفت:قرار است از فردا اردوهای تمرینی محمد ارزنده در شهر بروجن چهارمحال و بختیاری آغازشود دلیل برگزاری این اردو به دلیل شرایط ارتفاعی بالا از سطح دریا است و  تا سه روز قبل از اعزام تمریناتش را به همراه مربی اش ایگور پاگلین در آنجا پیگیری می کند.

شایان در پایان یادآورشد:احسان حدادی با توجه به مصدومیتی که در این چند ماهه برایش بوجود آمده نتایج ضعیفی را در رقابت های مختلف کسب کرده است، در المپیک امیدوارم با توجه به تجربه هایی که در این سالها در مسابقات جهانی و المپیک بدست آورده است بتواند نتایج خوبی را کسب کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار