افزایش 20 درصدی ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت در سال جدید

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت گفت: در سال تحصیلی جدید در مقطع لیسانس و 20 درصد و در دوره تحصیلات تکمیلی 10 درصد افزایش ظرفیت داریم.

افزایش 20 درصدی ظرفیت مقطع کارشناسی دانشگاه علم و صنعت در سال جدیدمحسن کلانتر معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به برنامه آموزشی این دانشگاه در سال تحصیلی جدید اظهار داشت: دانشگاه علم و صنعت یکی از بهترین مراکز آموزش عالی در سطح کشور بر اساس رنکینگ مجله علمی تایمز بوده و هر ساله خدمات کم نظیر علمی در جهت تربیت نیروی متخصص ارائه داده است. 

وی یادآور شد: این دانشگاه در مقاطع لیسانس، ارشد و دکتری هر ساله به وسیله آزمون سراسری دانشجو جذب کرده که در این میان علاوه بر دوره‌های روزانه و شبانه داوطلبان زیادی جذب دانشکده‌های پردیس اصلی و فرعی این مرکز آموزش عالی شده‌اند به طوری که پس از پایان ثبت نام صندلی خالی دیگر وجود ندارد.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت در خصوص استفاده از حداکثر پتانسیل این دانشگاه گفت: برای استفاده از ظرفیت کامل این دانشگاه سعی در جذب اعضای هیات علمی در جهت به کارگیری دانشجویان برتر و ممتاز این دانشگاه در مقام استادی دارد تا دانشجویان ورودی لیسانس پس از دانش آموختگی از بیشترین بار علمی برخوردار شوند.

کلانتر یادآور شد:‌ در سال تحصیلی جدید ظرفیت دوره کارشناسی 20 درصد و در مقاطع ارشد و دکتری این ظرفیت به میزان 10 درصد با هدف افزایش سطح علمی کشور همراه بوده است.

وی عنوان کرد: مقوله پژوهش در این دانشگاه بسیار جدی گرفته می‌شود به طوری که در مقاطع ارشد و دکتری کسب دانش فراتر از مرزها بوده و علاوه بر دانش بومی تقویت و توسعه مسائل علمی کاربردی مورد توجه اکید این دانشگاه است. 

کلانتر گفت: با جذب اعضای هیات علمی نخبه شرایط را در این دانشگاه به حدی رسانده‌ایم که میتوانند دانشجویان زیادی را در مقاطع ارشد و دکتری تربیت کنند. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار