ساری،

گشایش نمایشگاه تخصصی خدمات و مبلمان شهری

سومین نمایشگاه تخصصی خدمات و مبلمان شهری مازندران در قائمشهر گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از هزار متر مربع برپا شده است که در آن توانمندی ها و امکانات پیشرفته خدمات و مبلمان شهری و همچنین حمل و نقل عمومی به نمایش گذاشته شده است.

در سومین نمایشگاه تخصصی خدمات و مبلمان شهری مازندران علاوه بر شرکت هایی از مازندران ، از استان های دیگر از جمله تهران، گیلان، اصفهان، گلستان و فارس هم حضور دارند تا پیشرفته ترین فناوری های ایمنی و امنیت را در معرض دید همگان قرار دهند.

معاون عمرانی استاندار مازندران در حاشیه این مراسم گفت: در سالی که مزین به اقتصاد مقاوتی و اقدام و عمل است این اتفاقات می تواند از تولیدات داخلی ما حمایت کند.

علی نبیان افزود: حضور مازندرانی ها و شرکت کنندگان از استان های دیگر می تواند گام موثری برای به نمایش گذاشتن تولیدات داخلی آنها باشد.

وی با تاکید بر اینکه این شرکت کنندگان با تنوع کالاهای خود در این نمایشگاه حضور پیدا کردند، گفت: همکاران ما در شهرداری می توانند به جای حضور در نقاط مختلف شهرهای دیگر برای خریداری مبلمان شهری با حضور و بازدید از چنین نمایشگاه هایی که در ورودی استان مازندران واقع است ، وسایل مورد نیاز خود را تهیه کنند.

معاون عمرانی استاندار مازندران افزود : اگر می خواهیم اتفاقات مهمی در مجموعه شهری ما اتفاق بیفتد با برگزاری چنین نمایشگاه هایی می توانیم یک گام اساسی برای ارتقا و پیشرفت در سطح شهر برداریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.