یاسوج؛

تشکیل صندوق حمایت ازتوسعه ی زنجیره صنعت شیر

عاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری استان گفت:صندوق حمایت از توسعه ی زنجیره صنعت شیر تا شش ماه آینده در همه ی استان ها راه اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تصویب هیات وزیران به منظور مدیریت یکپارچه زنجیره تولید شیرخام تا عرضه محصولات لبنی با رویکرد تقویت بخش غیردولتی، تا شش ماه آینده صندوق حمایت از توسعه ی زنجیره صنعت شیر تشکیل خواهد شد.

مجید محنایی افزود: در همین راستا الگوی مطلوب زنجیره تولید شیر خام تا عرضه محصولات لبنی طراحی و در همه استان های کشور صندوق حمایت از توسعه ی زنجیره صنعت شیر راه اندازی می شود.

وی ادامه داد: صندوق حمایت از توسعه صنعت شیر در حمایت از زنجیره تولید و مصرف یعنی از دامداری تا صنایع لبنی و سیستم توزیع راه اندازی خواهد شد.

محنایی گفت: یکی از برنامه های مد نظر در این خصوص فرهنگ سازی و افزایش تقاضا برای مصرف شیر از طریق تبلیغ و ترویج شیر با استفاده از ظرفیت رسانه های عمومی و اجرای طرح شیر رایگان و طرح های مشابه برای گروه های هدف است.

وی در ادامه بر لزوم حمایت از تولیدات کشاورزی در قالب زنجیره تولید تاکید کرد و افزود: در زنجیره تولید تمامی حلقه ها بهم متصل هستند.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تولید ، شیر ، صندوق ، حمایت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.