یاسوج؛

پایان کار نمایشگاه جامع مدیریت شهری در یاسوج

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری یاسوج گفت: نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری پس از چهار روز فعالیت امروز عصر،پنجشنبه در مصلای یاسوج به کار خود پایان داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛مهدی فرخ پور قائم مقامی امروز پنجشنبه در آیین اختتامیه نخستین نمایشگاه مدیریت جامع شهری یاسوج گفت: برپایی این نمایشگاه به مدت چهار روز فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت های علمی ،صنعتی و فناوری در مدیریت شهری فراهم کرده بود.

وی اظهارکرد: 37شرکت دانش بنیان، پارک علمی و فناوری و واحدهای شهرداری های استانهای مجاور از فارس، اصفهان، البرز، مازندران و یزد دراین نمایشگاه به مدت چهار روز شرکت کردند.

قائم مقامی به سه ماه تلاش برای برگزاری این نمایشگاه و استقبال شرکت های تخصصی از این نمایشگاه اشاره کرد وافزود: فضای خوبی فراهم شد تا دستگاههای عرصه مدیریت شهری وعمرانی از آن بهره برداری کنند.

وی بیان کرد: شرکت های تولیدی و خدماتی در عرصه مبلمان شهری، فضای سبز ، عمران شهری، ایمنی، شهربازی، فنی، مهندسی و ماشین آلات و خدمات رفاهی شهری در این نمایشگاه حضور داشتند.

فرخ پور قائم مقامی عنوان کرد: ارتقای سطح دانش متخصصان در حوزه مدیریت و برنامه ریزی شهری، شناساندن ظرفیت های استانی، معرفی آخرین تولیدات، خدمات حوزه برنامه ریزی و مدیریت شهری، معرفی تولیدکنندگان برتر، فراهم آوردن بستر برای تبادل تجربیات و اطلاعات و آشنایی مردم با موضوع های مرتبط با مدیریت شهری از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه بود.

از 28 تا 31 تیرماه 95 شهرداران و دهیاران کهگیلویه و بویراحمد از این نمایشگاه برای تبادل نظر و انعقاد قرارداد بازدید کردند.

شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد حدود 110 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.