ارومیه؛

راه‌اندازی ایستگاه سنجش سلامتی در گوللرباغی ارومیه

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی ارومیه گفت: ایستگاه پایش و سنجش سلامتی، در پارک گوللر باغی ارومیه راه اندازی شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، لطیفه مبین با بیان این که این طرح با هدف پایش و سنجش سلامتی شهروندان اجرا می‌شود، اظهار کرد: در این مرکز ضمن نصب دستگاه‌های سنجش سلامتی، از سوی متخصصان حوزه سلامت، ساختار قامتی، اسکلت بندی بدن، نحوه رشد عضلات، قوس پا و همچنین سایر ارگان‌های بدن مورد ارزیابی قرار گرفته و راهکارها، توصیه و تغذیه‌های ورزشی مناسب در اختیار مراجعه کنندگان قرار می‌گیرد.

به گفته وی، این طرح با همکاری شهرداری ارومیه، دانشگاه علوم پزشکی استان، هیات ورزش‌های همگانی و همچنین اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی انجام می‌گیرد.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی ارومیه با بیان این که در جامعه امروزی، برای این که یک شهروند از میزان سلامتی جسمی خود با خبر شود باید هزینه‌های سنگینی پرداخت کند، ابراز کرد: این طرح به صورت رایگان در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد اما بعد از مدتی کوتاه، حداقل هزینه این پایش و سنجش از مراجعه کنندگان دریافت می‌شود.

مبین از فرا رسیدن فصل تابستان و اجرای برنامه‌های مختلف برای غنی سازی اوقات فراغت بانوان نیز خبر داد و افزود: سالن‌های عمومی شهرداری و پارک نرگس ارومیه میزبان بانوان برای انجام ورزش‌های جسمی از جمله والیبال، بسکتبال، دوچرخه‌سواری و تنیس روزی میز هستند.

وی تاخیر در تهیه نقشه ساختمانی پارک آنالارباغی را دلیل اصلی پیشرفت کند این پروژه اعلام کرد و گفت: شهرداری ارومیه درصدد به پایان رساندن عملیات عمرانی پارک آنلار باغی تا شهریور سال جاری است.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی ارومیه در پایان همچنین از برگزاری جلسات مختلف از سوی استانداری آذربایجان غربی برای توسعه پارک‌های بانوان در تمامی شهرهای استان برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به بانوان در فضاهای مفرح و شاد خبر داد.

انتهای پیام/س

برچسب ها: سلامت ، ایستگاه ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.